18 Aralık 2016 Pazar

267 ) Evinizi Olumsuz Enerjilerden Arındırın..

EVİNİZİ OLUMSUZ ENERJİLERDEN ARINDIRIN 
Taşıdığımız negatif duygular evlerimize de yerleşir ..O nedenle haftada bir evinizde enerji temizlemeleri yapın . Her evde ada çayı , sirke , tuz, çörek otu vardır ...Bir kase tuzu her zaman masanızda açık olarak bulundurun . Tuz tüm negatifliği çeker. Çörek otunu ocağınızın üzerinde yakın , bu evinize bereket getirir. Sirkeyle tüm evi dip bucak silin . Bu da yerleşmiş ağır enerjileri yok eder .. Ada çayı yaprağını bir kasede yakın . Bunu tüm odalarınızda gezdirin Bunları yaparken de ŞİMDİ ŞU ANDA SEVGİNİN HUZURU EVİME YERLEŞİYOR .EVİME BOLLUĞUN BEREKETİN ENERJİSİ DOLUYOR deyin. Ayrıca Auranızın yenilenmesi canlanması için haftada bir gün elma sirkesi katılmış bir su ile banyo yapın. 

Işığınız Sevgiyle Parlasın...

Yeni yılda yeni bloğumda buluşmak dileğiyle...

10 yorum:

  1. Canım benim yine ne güzel bir konuya değinmişsin.. seninle tanismayi cok isterdim ablacim 😊❤

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım. Enerji konuları da en az dualar kadar önemli bence. Uygulayanlar zamanla farkına varacaktır. Evimizin, bizim ve eşyalarımızın bir enerjisi var ve zamanla bunlarda hayatımızı olumlu yada olumsuz etkilemeye başlıyor. Olumlu enerjileri hayatımıza çekmeliyiz. Tşk ederim canım inşallah o da olur. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Yaptım ablacım evet gerçekten hissettim her şey enerjiyle kendimi daha iyi hissediyorum sen neler yaşadığımı çok iyi biliyorsun seni çok seviyorum ball ablam hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  4. Haftada bir gün uygulamaya çalışalım canım çok faydasını görürsünüz buna inanın. Zaten hissetmişsiniz, sevindim. Her şey enerji bu doğru. Olumsuz enerjilerden arınmak çok önemli. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çok çok güzel uygulamalar bunlar Allah razı olsun. Benim iş bulmakla ilgili çok önemli bir dileğim var acaba hangi duaları okumalıyım ?

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım. İş bulma yönünden 160 ve 181.konudaki dualardan çok fayda gören oldu. Hatta müzmin işsizler bile bir hafta on günde işe girip bu işe kendileri bile şaşırdı :) Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar gonlu guzel bayan nasilsiniz paylasimlarinizi yillardir takip ediyorum gercekten siz esi benzeri bulunmayan bir insansiniz tavsiye ettiginiz bircok seyi uyguladim ve her zaman inanilmaz sonuclar aldim suan hayatimda yasadigim olumlu bircok sey hep sizin onerdiginiz uygulamalar sonucunda oldu. Cok cok tesekkur ederim. Bu olumsuz enerjilere gercekten inaniyorum ve burada yazan bircok seyi de yapiyorum. Hele ki sirke super. Ve birde corekotu gibi uyguladigim zeytin yapragi var o da cok iyi negatif enerjilerden arindiriyor ve corek otu ile birlikte yaptigimda hem bereket geliyor hemde negatif enerjiler yok oluyor. Mahsuru yoksa eger paylasmak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Kadim dostum, ilk yıllardan bu yana msjlaşırız, her zaman halimi hatırımı sorarsınız ben de size çok teşekkür ediyorum her şey için. Böyle uygulamaların çok önemli ve faydalı olduğuna inanıyorum ve zaman zaman mutlaka uygularım ve zaten uygulanmalı, negatif enerjilerle yaşamak bize olumsuzluklar getiriyor. Çok iyi bir insansınız, sizin yüzünüz hep gülsün inşallah.. Sevgiyle mutlulukla kalın...

      Sil
  8. Siz de benim canimsiniz herseyimsiniz oyle oldunuz benim icin. Ben sizi tanidigim icin cok mutluyum ve asla da kaybetmek istemeyecegim birisiniz. Sadece Halinizi hatrinizi sormak inanin az geliyor sizin icin daha cok sey yapmak isterim butun kalbimle soyluyorum ve kadim dost olabildiysem size ne mutlu bana ne mutlu bize. Sizde gercekten cok iyi bir insansiniz hatta iyilik melegisiniz sizin de yuzunuz hep gulsun insallah ve emin olun hic aksatmadan her duamdasiniz 💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, Allah razı olsun bunları sizden duymak çok güzel, Aminnn inşallah sizin de yüzünüz hep gülsün, kalbinizin güzelliğini yaşayın daima..Dostluğumuz baki.. En içten sevgilerimle..

      Sil