2 Mart 2014 Pazar

200-) Ya Şedidel Batşi Zalime Okunur..

Ya şedidel batşi ne demektir; önce onu sizlere yazalım sitemizin değerli ziyaretçileri ve takipçileri şedidel: çok şiddetli demektir batşi : kıskavrak yakalamak anlamına gelir. 


''Fi kulübihim maradun fe za dehum (Size kötülük yapan kişinin ismi+Anne adı) allahu merada ve lehum (Size kötük yapan kişinin ismi+Anne adı) azabun elimun bi ma kanü yekzibüne bi hakkı ya kahharül kabıdül şedidel batşi seriül mücibu'' nasıl ve kime okuyacaksınız onuda yazalım, size kötülük eden birini pişman ve perişan etmek için zalime okunur önce 660 defa ''Ya Şedidel Batşi'' okunur ve ardından bir kez yukarıdaki dua okunur isimlerin okunacağı yer duada gösterilmiştir başka bir maksatla da okunmaz selametle.. Bu dua,  dua sitelerinde genelde yanlış verilmiş asla kendi isminiz geçmemeli bu duada, bunlar kahır ayetleridir çünkü, lütfen dikkatli olalım bu hususta. Okuyacağınız kişinin anne adını biliyorsanız onu da zikredersiniz. Zevk için okunmaz, bu kişi canınıza, malınıza, namusunuza kastettiyse cezalandırılması amacıyla okunur, suçsuz birine okursanız siz cezalandırılırsınız bunu da söylemiş olayım..Çok defalar okuduğum ve tesirini kısa sürede gördüğüm bir duadır.. Utarit(merkür) saatinde okumak daha etkilidir..NOT: Kuranı kerimde geçen ayetlerdir hepsi ve büyü değildir. Sorumluluk okuyana aittir, bilgilendirme amaçlı paylaşılmıştır...Duanın Kaynağı:  Bu isimle beddua etmeyi tavsiye eden Şeyh Muhammed Hadi adında bir zat Arap sitelerinden birinde şunları söylüyor:

“Bunun tesiri konusunda bir ayet veya hadis yoktur. Fakat bu benim özel tecrübemle sabittir.”
Demek ki bazıları hayatlarında tecrübe ettikleri duaları başkasına da tavsiye etmişler ve İnternet vasıtasıyla yayılmıştır..

72 yorum:

  1. Alara merhaba ben bunu kayınvalidem için okumak istiyorum adı Nermin, annesinin adı mükerrem. Nermin ibni mükerrem mi diyeceğim niyetimde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba okudum biraz önce anacak acaip bir ağırlık çöktü ve uykum geldi zor okudum neden aceba alara hanim birde okuma bittikten sonra okuduğumuz şahısa üfleyecekmiyiz hayalinde

      Sil
    2. Uyku gelip ağırlık çöktüğünde dua kabul oluyor canım bende de öyle olur, gündüz bile okusam öyle olur. Üflemenize gerek yok. Sevgiler...

      Sil
    3. Merhaba benim arabam çalındı çalan kişileri de tanımıyorum bilmiyorum yani isimlerini felan nasıl yapmam gerekiyor birde Merkür saati dediğiniz saat ne oluyor onu anlamadım

      Sil
    4. Merhaba size uygun değil bu dua, hırsızlık için başka uygulamalar vermiştim onları araştırıp okuyun. 41 Vedduha okumak uygundur. 48.konudan gezegen saatlerini bulabilirsiniz. Sevgiler...

      Sil
  2. Merhaba kardeşim. İbni kelimesini erkekler için kullanıyoruz erkek çocuk demektir. Siz Nermin binti Mükerrem diyeceksiniz, binti kelimesi kız çocuğu anlamındadır. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Alara merhaba kardeşim. İllaki Utarit saati olmasının bir sebebi var mı merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşim. Evet Utarit saati olması önemli. Utarit(merkür) Beyni ve sinir sistemini etkileyen ve aynı zamanda iletişimi sağlayan gezegendir çünkü.. Sevgilerimle...

      Sil
  4. selamlar. utarit zmanı tam olarak hangi saatler oluyor. teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Selam kardeşim, utarit saati her gün her akşam değişir. Gezegen saatlerini gösteren ücretsiz site linkini verdim ve tarif ettim nasıl bulacağınızı oradan bakabilirsiniz. Merkür diye bakacaksınız. Ocak konuları içerisinde tablo. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. selmarr. ben bu duayı 3-4 kez okudum. ama hiçbişy olmadı. biyerlerınde yanlışlık yaptım bellki. okumadan önce her defasında namaz kılmak gereklimi. nerde yanlış yaptım blemiyorum. birde ben okurken geceleri okudum hep. tam olarak okumadan önce neler yapmak lazım anlatabilirmsin. tşkler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba kardeşim. Bu dua oldukça etkilidir aslında, birçok kişi olumlu sonuç almıştır benim tanıdıklarımdan. Abdest alıp iki rekat namaz kılmak tesiri arttırır. Açık gün ve gezegen saatlerine dikkat ederseniz ve okuduğunuz insan gerçekten sizi üzmüşse mutlaka tesir eder. Benim okuduğum ve kabul gören saatler, Ptesi akşamının ilk merkür saati, cuma gününün merkür saati ve pazar gününün ilk merkür saati olmuştu..

    YanıtlaSil
  8. merkur saati hesaplaması için gunşee 12 dk ekle akşamdan 12 dk çıkar gbi hesaplamalar yapmışlar. bunun daha kolay bi yolu yokmu ? çok karışık bu şekilde. merkur saatını nasıl bulabiliriz. tşkler

    YanıtlaSil
  9. Ocak konuları içinde gezegen saatlerini otomatik hesaplayan bir tablonun linkini verdim ben. İstenen cevapları girdiğinizde tabloda saatler hemen çıkıyor. 48 numaralı konu. Her okuma yapacağınızda o tabloya bakmanız gerekiyor, gezegen saatleri her gün değişiyor çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Melik esmasını salı günleri haricinde her günün merkür saatinde okuyabilirsin kardeşim sadece çarşamba günü merkürde okunur diye bir şey yok. Çarşamba günü merkürle başladığı için daha etkili diye o gün belirtilmiş.. Sorunuzu yayınlayamadım yanlış yere yazmışsınız sanırım. Sevgilerimle..

      Sil
  10. Derdimi uzun uzun anlatıpcanınızı sıkmak istemiyorum. Kocamı elimden alan bi bayan var. Ve O'na yardım eden bi kız kuzeni var. Ayrıldık. Çok şükür çocuk yok. Şuan bi ilişkileri yokmuş ama ben canımdan oldum..(kocamdan) Okumak istiyorum etkisi büyükse hergün okumak istiyorum. Ölsün istiyorum. Helak olsun istiyorum. O bayanında bütün sevdiklerini Allah onun elinden alsın istiyorum. Sizce bu anlamda niyetim ne olmalı? Ölsün desem Allah'ın gücüne gider mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi çok iyi anlıyorum kardeşim. Ben olsam Rabbim bu hayatı ona zehir et her gün bin tane üzüntü ver derdim. Ölmesin çeksin. Böyle olaylarda ben suçu daima erkeklerde bulurum. Diğer bayanı Allaha havale etmeniz yeterli bence. Erkekler aşık olunca masum genç kızlarıda eşimi sevmiyorum ayrılacağım boşanacağım diye kandırabiliyor, geçmişte bunları çok gördüm ben dua sitelerinde, o genç kızlarımıza da suç bulamadım, inanmışlar güvenmişler sonuçta.Amacınız madem intikam almak açık günlerde devamlı okuyun, bulur cezasını. Haklı olduğunuzda Allah kabul ediyor. Eşim beni kızdırdığında bak şedidel batşiyi okurum ona göre diyorum. Çok tırsıyor bu duadan, büyük bir iç sıkıntısı yaşamış çünkü. Hemen yola geliyor.. Allah yardımcınız olsun. Başına kötü bir şey gelince de oturup ağlarsınız bence ama öfke baldan tatlı tabii ki, sizin ne suçunuz vardı sonuçta. Erkekler konusunda katı ve gaddar oldum ben bile sonunda. Allaha emanet olun.. Sevgilerimle...

      Sil
  11. Bu öyle bi şey değil Alara Hanım bayan evli olduğumuzu bile bile yaptı bu pisliği. Eşimle herkes konuştu. Çirkin bi bayan da değilim. Gayet giyimine kuşamına sporuna bakımına dikkat eden ama ciddi anlamda dikkat eden bi bayanı. Eşimle aramda 9 yaş vardı. Çıldırırdı dışarı çıktığımızda bakışların bnm üstümde olmasına. Bu kadın hayatımıza bi girdi. Eşim eskisinden çokkk daha fazla üstüme düştü. Pahalı hediyelerle çiçekklerle şımartmaya başlayınca ben anladım. Kısacası ben anlattım siz anladınız :) Allah'a emanet olun alara hanım ismimi yazamıyorum kusura bakmayın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maaşallah ne güzel bakımlı bir hanım olmak, hiç kendinizi bırakmayın ve güçlü olmaya çalışın her zaman, bu birinci kural zaten. Bu erkek milleti böyledir çuvalla bulur torbayla arar..Evli erkeklere asılan çok bayanda var tabii ki bunu da esefle kınıyorum. Ne demişler yuva yıkanın yuvası olmazmış. Kendimi biraz Güzin abla gibi hissediyorum bu ara ama olsun bayan bayana dertleşmekte önemli :) Üzüntünüzü hiç bir şekilde belli etmeyin, hayat devam ediyor şeklinde yaşayın. Yani onun kulağına gitmesin acı çektiğiniz. Giyinin süslenin gezin tozun, soranlara kendi bilir kapattım o defteri filan deyin. Vay be ne kadar çabuk beni unuttu diye kafayı yesin. Onlar unutulmaktan da rahatsızlık duyar çünkü..Güzel haberlerinizi alırız inşallah kardeşim, her şey gönlünüzce olsun. Sevgilerimle..

      Sil
  12. Kolay olmuyo Alara hanım. Hiç bi şey yerini doldurmuyo. Yazık olan o kadar güzel yıllarımız var. O kadar hayaller emekler çöpte. Değdi mi diye soruyorum kendime. Ladınlık gururumu satmadın en azından paraya mala mülke. Bnm yerimde kim olsa öyle kolay vazgeçemwzdi sahip olduğu ünden. Bi kalemde sildim. Ciğerimi söktüm içine boşluk yerleştirdim. Oysa nasıl istiyorum deli divane olmasını. Bi yanım ölür onun için bi yanda kılım kıpırdamaz. Öyle bi arada kaldım ki. Elimdeki tek seyim dualarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi çok iyi anlıyorum. Severken ayrılmanın ne demek olduğunu çok iyi bilirim.Allah yardımcınız olsun kardeşim inşallah...

      Sil
  13. merhaba alara hanım hayırlı bir gün olsun inşallah..ben sevdiğim ınsanın annesının ısmını bılmıyorum nasıl yapacam bunu ve takvimden bahsetmissiniz onu bulamadım nerede yayınladınız tam olarak acıklayabılır mısınız sıze zahmet verecegım ıcın sımdıden özür dilerim..

    YanıtlaSil
  14. Annesinin ismini bilmiyorsanız havva diyeceksiniz. Merkür gezegeninin saatinde okunur diye verdim. 48. konu gezegen saatlerini hesaplayayacağınız konu. Biraz okuyup araştıracaksınız yani, armut piş ağzıma düş yok kısacası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim alara hanım:)))

      Sil
  15. Alara hanım merhaba . merkur saati hesaplama linkini bir daha verebilirmisiniz ben bulamadim.birde sunu sormak istiyorum.biz 2012 senesinde annemin destegiyle bir market actik 1,5 yil sonra annemin turlu oyunlariyla ve harcadigi yuksek miktarda paralar sonucunda batma noktasina gelince bize paralari sen ve kocan harcadiniz hirsizlik yaptiniz diye iftirada bulundu bizde madem oyle al kendin islet dedik biraktik zaten annemde ben isleticem dedi ve o gunden sonra hala kendimizi toparlayamadik maddi acidan resmen surunuyoruz. Annem icin okumak istiyorum bu yaptigi haksizliktan dolayi fakat nasil niyet etmem lazim yardimci olurmusunuz bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba merkür hesaplama linki diye bir şey yokki gezegen hesaplama linki var 48.konu.. Anne için böyle bir dua okunurmu, çok ayıp. O sizi 9 ay karnında taşımış, geceleri uykusuz kalmış her şeyden önce bunları düşünün. Belki Annenizin psikolojik sorunları vardır. Allah ona yardımcı olsun iyileştirsin diye dua edin bence. Okuduğunuz beddua kendi başınıza döner sonra dikkat edin. Dünya da hiç kimseyi Anneme değişmem ben :( Allah size yardımcı olsun diye güzel dualar okuyun derim..

      Sil
  16. Ben 4.5 senelik evliyim ve suan kocamla ayri yasiyoruz. Evliligim bitmek uzere ama ben esimle ayrilmak istemiyorum esimin bana donmesini ve tekrardan beni sevmesini istiyorum esimin gozu benden baskasini gormesini istemiyorum bu duayi okusam etkili olurmu Alara hanim

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Zeynep hanım, denemenizde fayda var. Beni bıraktığı için pişman olsun niyetiyle okuyun bakalım, Allahtan ümit kesilmez bakarsınız birleşirsiniz. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Tesekkur ederim alara hanim ben suan baska dualarda okuyorum bu duayada baslarsam ters tepermi sizce bu duayi okumaya baslarsam etkisini kac gun icinde gorurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ters tepmez, hepsinin özelliği farklıdır. Valla ben kendim için okuduğumda bir günde etkisini gördüm daima ama sizde kaç günde olur yada olmaz bilemiyorum tabii ki. Orasını Allah bilir ben bilemem. Sevgiler...

      Sil
  19. Tesekkur ederim alara hanim Allah razi olsun bu duayi okumak icin belirli bi saati varmi yoksa gunduzleride okusak olurmu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Tabii ki gündüz de okuyabilirsiniz. Merkür saatinde okunması olumlu sonuç veriyor.

      Sil
  20. benim eskiden bir kardeşim dediğim bir kişi birden aramız bozuldu vs bu çocuk benim hakkımda dedikodu yapıyor ve arkamdan ağza alınmıycak sözler söylüyor güzellikle kaç defa konuştum ama olmadı sizce bu duayı okumalımıyım şahsen bnei çok üzdü günlerce ağladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşm, ben kmseye okuyun yada okumayın demem. Dualar terch meselesdr.. Sevgiler..

      Sil
  21. merhaba alara hanim.bu duayi merkurinin said nahis saatlerinde okumanin etkisi var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşim. Said nahıs dye br şey olduğuna inanmıyorum ben. Gün açıksa mars gezegeniyle başlamıyorsa her zaman okunabilr. Son çarşamba ve son cteside değilse tabi ki. Sevgiler..

      Sil
  22. twkler alara hanim

    YanıtlaSil
  23. okudum alara hanım duayı tam 3 gün ama radı güzlce eski günlerdeki gibi knustuk 2. gün sevgilisi oldugunu idda eden bir bayan actı teli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşim. Sen kimsin bakalım isim olmayınca tanıyamadım :) Sevgiler...

      Sil
  24. bende bana iftira atıp hakkımda ileri geri konuşup sevgilimle aramı açan kaynana adayım için okuyacağım. bedduadan beter Allahın takdiriyle cezalandırmak. Allah hepsini bildiği gibi yapsın yatacak yerleri yok fitnecilerin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakedene hakettğini vermek lazım, okuyun kardeşim, kimse meydanı boş bulmasın. zalimler cezalandırılmalı diye düşünüyorum.. Sevgiler...

      Sil
    2. Abla insanlar gerçekten ikiye bölünmüş iyilik kalpte fide gibi suladıkça büyüyen bir karakterden ibaretken kötülük zehirli bir sarmaşık gibi sarmış insanların yüreğini. Bunların ağızlarında Allah kalplerinde fesat var. Kimse mükemmel müslüman değil kitaba saygıları olsaydı açıp okurlardı. Önce Rabbim sonra Hz. Muhammed s.a.v. diyor ki " kolaylaştırınız zorlaştırmayınız, müjdeleyiniz nefret ettirmeyiniz." Allah aşkına şu doğanın şu gökyüzünün şu hayvanların güzelliğine bir bakın bunları yaratan Rabb neden insana kötülük öğütlesin ki.. Er ya da geç hak yerini bulacaktır elbet.

      Sevgiler ablacım inşallah işe yarar dualarımız makbul olur dünya gözüyle görürüz bize yapılanların pişmanlığını.

      Sil
    3. Amin canım inşallah.. Sevgiler...

      Sil
  25. hayırlı günler benimde bir sorunum var biriyle tanışdım ilk başlarda arkadaşlıkdı sonradan ben onu sevmeye yada haline acıdım bu insanda bunu iyi kulandı iki yıl beraber olduk herşeyim alt üst oldu hep maddi yonden yaklaşmış bana borc diyerek baya bir miktar para aldı vermek istemesemde acitasyonla aldı şimdi bunla kötü bir şekilde ayrıldık yapmasaydın etmeseyin dedi borcun var öde dediğimde buna bu duayı okusam tesir edermi hayatımı maf etti

    YanıtlaSil
  26. Ablacığım Allah senden razı olsun ben bunu okuyarak sevdiğimi kendime döndürmeyi başardım. Sürekli okumalımıyım?Bana başka hangi duaları tavsiye edersin? Tekrar geri gitmeden önlemimi almak istiyorumda :))) Saygılar ve Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin adına sevindim canım. Ara ara tekrarla o zaman. 212.konudaki duayı da açık günlerde 21 veya 41 defa sık sık okumaya çalış. Sevgiler..

      Sil
  27. Abla merkür retrodayken okuyabilirmiyiz. Retro ne zaman bıtiyor bilgilendirirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, bir gezegenin retroda olması enerjisinin azaldığını ve bize pek faydalı olamayacağının göstergesi. Retro hareketine nisan sonlarında koç burcunda başladı ve 22 mayısta yine koç burcundayken son bulacak. Merkür iletişi etkileyen önemli bir gezegen. Şu günlerde biz kovaların tüm iletişim araçları yavaş çalışıyor ve hatta bozuluyor. Aslında her burca getirdiği olumsuzluklar var. Yeni işlere başlamak ve anlaşmalar yapmak doğru değil bu süreçte, biraz beklemede kalmakta fayda var. Ama çok şükürki uzun zamandır retroda olan jüpiter gezegeni düzeldi şu ara, onun güzel enerjilerinden yararlanabiliriz. Jüpiter neşe bolluk bereket gezegeni, insanların kalbini çekmekte önemli bir yeri var. Ben size merkürün(diğer adı utarit) gerileme tarihlerini yazıyorum buna göre okuma yapın...Merkür 2016 yılında hangi tarihlerde gerileyecek?
      İlk gerileme; 5 ocak 2016 Merkür Kova burcunda gerilemeye başlıyor,
      25 Ocak 2016 'da Oğlak burcunda ileri hareketine başlıyor..
      İkinci gerileme;2 Mayıs 2016'da Merkür Koç burcunda gerilemeye başlıyor,
      22 Mayıs 2016'da hala Koç burucndayken ileri hareketine başlıyor..
      Üçüncü gerileme; 2 Eylül 2016'da Başak burcunda gerilemeye başlıyor,
      22 Eylül 2016'da hala Başak burcunda ileri hareketine başlıyor..
      Dördüncü gerileme; 19 Aralık 2016 tarihinde Oğlak burucnda gerilemeye başlıyor,
      8 Ocak 2017 tarihinde Oğlak burcunda ileri hareketine başlıyor..

      Sil
  28. Ben bir bucuk sene önce ikinci evlili%imi yaptım eşimin eski eşi beni arayıp halen eşim ile oldugunu söylüyor cıplak resimlerini gönderip e@ime aşk mesajları atıyor bana hakaretler ediyor namusuma bile söz etti savcılıga şikayet ettim bu seferde bende kalan kızına ki ben kendi kızlarımdan ayırmıyorum onu huzursuzluk yaptırıyor tek kızım niye yaptın diyoruz annem yap dedi diyor bana sarılıp aglıyor ben kötülük yapanların kötülügünde bog diye dua ederim sabah kalkarken kendi kızına bile kötülük yapıyor bu kişi icin duam şudur : Ya kahhar şükran kulunu sen benden iyi tanırsın benim düşündügüm kötülük beni yorar kalbimi kötülüklerden sana sıgındırım sen muhakkakki kulunun canını benden iyi bilirsin öyle bir acı verki göz yaşları icinde betbah bir halde ayaklarıma düşür benden afdilensin amin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım canım, Allah yardımcınız olsun. Bunlar zor işler..

      Sil
  29. evime girip çıkıp ekmeğimi yiyen ardımdan bana hep kötülük yapıyor çocukluğumdan buyana kötülüklerle uğraşıyorum o dilleri susmuyor şeytani dolaplarla bana yaklaşıyorlar acaba çok inançlı olduğum içinmi nedir bilmiyorum ama bu yazımı okuyan tüm inananlar etrafımdaki kötü olmam için çırpınan zavallılar için bana yardım edin nolursunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım aslında sorunuzun cevabını biliyorsunuz bence..İmanı kuvvetli olan inancı yüksek insanlar iyi kalpli insanlar hep kötü insanlarla sınanır. Bizler yine Allaha sığınalım onlarda kör şeytandan bulsun inşallah...Sevgiler...

      Sil
  30. Yanıtlar
    1. Özel günlerinizde sadece elinize Abdestsiz Kuranı Kerim alamazsınız onun dışında dualar okunur diyor Din Alimler..

      Sil
  31. Alara Hanım iyi günler benim çalıştığım yerde bir bayan var. Aylarca beni kullandı. Benim yaptığım işleri kendi yapmış gibi anlattı. Bunun farkına varıp ona dediğimde ise beni aileme ve çalıştığım üstlerime düşman etti. Hiç iyi olmayan yollara başvurdu. Allaha havale edeyim dedim ama özelşikle son 6 ayım zehir oldu. Ev hayatım mahvoldu. İşyerimde zor duruyorum. Huzırum kalmadı. Sizce bu kişiye de yapılır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşim çok akıllıca planlar yapıp onun gerçek yüzünü ortaya çıkarmalısınız. Ona okunmazda kime okunur, Allah insanı şeytan vasıflı insan görünümlü yaratıklardan korusun inşallah, insanlar nasıl bu kadar kötü olabiliyor hiç aklım almıyor, bu dünyadan geçip gidiyoruz sadece yarın öbür gün Allahın huzuruna hangi sıfatla çıkacaklar bakalım.Sizin adınıza üzüldüm, inşallah kısa sürede olumlu sonuç alırsınız. Sevgiler...

      Sil
  32. Ayrıca bu kişi etrafında sürekli büyü vs yaptığı bilinen biri. Benim aramı da insanlarla böyle bozdu. Ben günah diye kimseye dokunamam yapamam. Hala yüzüme gülerek bakıyor. Sizce yapabilir miyim bunu? Canıma kastetmedi sonuçta :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim bir tek canınıza kastetmemiş zaten :) Şeytan mizaçlı insanlar Allahtan korkmadıkları için büyülerle de uğraşırlar, siz mülaim davrandıkça o daha da ileri gider ama, affedilecek biri gibi görünmüyor, tavrınızı koyun siz de biraz sert olun. Karar sizin ama okunmalı biraz kendine gelir belki.Sonuçta sizin hayatınızı mahvetmiş.Her alanda zarar vermiş.

      Sil
  33. G. yazdı.görüşelim diyoooo :)
    Özlemiş beni Alara hanım.
    Gerçekten ugurlu geldiniz bana.
    ALLAHIM tuttugunuzu altin etsin.
    Şifa,huzur,mutluluk,saglik,şans versin
    INŞAAALLAAAHHH :)
    Bence siz ermişsiniz.
    Alara hanim yaa cooook tesekkur ederim
    Melegiimmm ❤❤❤ :)Kısmet iksiri ve dualarınız için çooook teşekürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Kısmet iksiri bazılarına çok uğurlu geliyor, sevdiğim bir çalışmam sonuçta nasip kısmet açılması için çok faydalı. Size de uğur getirmesine çok sevindim. Güzel sözleriniz için çok tşkler canım. Allah bilir onun dediği olur. Aminnn inşallah :)Sevgilerimle...

      Sil
  34. Merhaba alara hanım sevgilim benim günahıma girip vaadetler verdi sonra tekmeyi attı sedidel el batşi okuyorum hakkımı helal etmiyorum sizce etkili olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, zalimlere okunur tabii ki, siz meselenizde haklısınız.Oldukça güçlü bir ayet bu, sonuçta kuranı kerimde geçen ayetlerdir ve güvenilir. Bir çok yerde büyü filan deniyor etkili olması sebebiyle sanırım, bence kesinlikle büyülük bir tarafı yok, cinden şeytandan bir şey istemiyoruz ki Allahın indirdiği ayetle ondan istiyoruz. Sevgiler...

      Sil
  35. Alara hanım bu dua bize tam olarak kimin kötülük ettiğini bilmediğimiz ama çok şüphelendiğimiz birisi için okunabilirmi ve okurken eğer o yaptıysa şeklinde dua etsek nasıl olur çünkü haketmeyen birisine okumamak gerekiyormuş benim okumak istediğim bir kişi var bize saksıda çiçek hediye etti ne hikmetse aylar sonra içinden muska çıktı bu kişiye okuyacağım o yaptıysa diye ama belki annesi ondan habersiz yapıp koymuştur diyorum o yüzden tam olarak kimin yaptığı belli değil sorduğum şekilde dua edebilirmiyim şayet bunu o koyduysa dilediğim cezayı çekmesini isterim

    YanıtlaSil
  36. Canım, emin olamıyorsak okumamamızda fayda var. Sonra ceza bize kesilir. Size gelen başka biri de oraya gömmüş olabilir. İsim söylemeyince de etki alamayız. Rabbim kötü amaçla yapıldıysa yapanı sana havale ediyorum dememiz yeterli bence..Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  37. Merhaba ,
    Bedduayı öğretmek ve yapmak bence cok yanlış kotu olan kişi belaya uğradı diyelim mazluma ne faydası var yalnız içi soğuyacak ama faydası yok zalimde anlamaz gelen beladan gene aynıya döner onun yerine Allah hidayet etsin bana faydası olsun diye dua etmek hem Allah katında makbul hemde mazluma faydası olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşim, her dua sitesinde olan bir dua bu, ben hayatımda kimseye beddua etmedim, gerekli gördüğümde okudum o da pişman olması niyetiyle, haklıysak zaten anında icabet ediliyor. Ama haklısınız aslında kötü biri yüzünden bizim de kötü olmamız gerekmiyor, Allah her şeyi görüyor biliyor nasıl olsa, onun adaletine sığınmamızda en güzeli.. Her görüşe saygımız var. Düşüncenizi paylaştığınız için tşk ederiz. Bundan sonrası tabii ki herkesin kendi iradesine kalmış. Başkasına cezalandırıcı ayet okuyacağımıza kendimize dua etsek daha güzel olur diye düşünüyorum ben de artık..Sevgiyle kalın..

      Sil
    2. mrb okuyacağım erkek misal ergün ibni fatma mı diyeceğim yani bu fatma oğlu ergün mü oluyor

      Sil
    3. mrb ergün ibni fatma diye okunuyor evet doğru. Sevgiler..

      Sil
  38. Alara hanım ben şedidel batşi duasını okudum sevgilim döndü allah sizden razı olsun ara ara okumalımıyım sizce birde her yerde murada yazıyor sizinkinde merada yazıyor ama eminim ki sizinki doğru size güvenim sonsuz sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin adınıza sevindim canım. Evet çoğu yerde yanlış yazılmış ben de farkettim ben elimdeki kuranı kerimden bakarak yazdım doğru diye düşünüyorum, doğru olmasa sevgiliniz dönmezdi zaten demek ki doğru :) Diyanet onaylı elimdeki kuran-ı kerim. Ara ara okunabilir tabii ki açık günlerde okuyun. Bu akşam açık gün değil bunu da belirtmiş olayım :) Sevgiler...

      Sil
  39. İyi günler Alara hanım. Sitenizdeki 200. madde başını Merkür saatlerinde bir hafta yıldız saatleri programı yardımıyla uyguladım. Benimki bir sevda olayıydı. Sevgimi kullanan bir menfaatçi kişiye karşı bunu uyguladım. Şunu anladım inanarak yapınca tutuyor. Teşekkür ederim. Sitede yazacaktım detayını ancak o kişi denk gelir diye yazmadım. Başarılar...

    YanıtlaSil
  40. Sizin adınıza sevindim canım. İsimsiz yayınlıyorum. Sevgiler..

    YanıtlaSil