27 Şubat 2014 Perşembe

199-) İhlas Suresi 2.Ayetiyle Dilek Duası..

Bu uygulama, hacetiniz her neyse olması için ateş gibidir. Her gün aynı yerde ve zamanda yapmalısınız. Aynı elbiselerle bu uygulamayı yapmalısınız ve bu elbiseyi yıkayamazsınız bu nedenle bu elbiseyi sadece dua yaparken giymelisiniz.
11 defa Salavat-ı Şerif
1000 defa Allahü Samed....İhlas suresinin 2. ayetini okuyun.
11 defa Salavat-ı Şerif
Okuduğunuz duanın sevabını Peygamber Efendimiz (s.a.v) göndermelisiniz.
uygulamayı yaparken sadece hacetinizi düşünmelisiniz. Bu uygulama çok kolaydır sadece 10 dakikanızı alır. İnşallah 7 gün içinde hacetiniz olacaktır. (7 gün uygulamak uygun olacaktır) **Allahümme Salli âlâ Seyyidina Muhammedin ve âlâ Âli seyyidina Muhammed **

4 yorum:

  1. Selamun aleykum alara hayırlı cumalar inşallah...
    Benim bir sorum olacak beni erkek arkadaşımın ailesi çok seviyor benim annemde erkek arkadaşımı çok seviyor allahın izniyle evlenmeyi düşünüyoruz biz dört aydan beri babama konuyu açtık ama hala bir hareket olmadı baba tarafım yani amcalarım heran sıkıntı çıkaracak kişilikte insanlar ben babamın kimseyi dinlenmesini istiyorum o yüzden hayırlısıyla bize allahında izni ile çare olacak bir dua varsa beni bilgilendirirsen sevinirim kardeşim...
    Şimdiden teşekkür ederim...
    Allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
  2. Aleyküm selam. Bu duayı okuyabilirsin canım. Bundan sonuç alamazsan evliyaların dilek duasını okursun. Bu da iddialı bir dua çok etkiliymiş. Allah kavuştursun inşallah. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Selamun aleykum alaracigim bu evliyaların dilek duası hangi ayda paylasilmis dua acaba iyi geceler allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
  4. Aleyküm selam canım. Şubat konularında 159. numaralı konu. Çok tesirli bir dilek duasıdır o. Sen de Allaha emanet ol, iyi geceler...

    YanıtlaSil