13 Şubat 2014 Perşembe

159-) Evliyaların Dilek Duası..Çok Tesirlidir..*****

*Bismillâhirrahmânirrahîm*
Ve lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azîm* Allahümme innî es'elüke yâ kadîmü* yâ dâimü* yâ ferdü* yâ vitru* yâ ehadü* yâ samedü* yâ hayyü* yâ kayyûmü* yâ zel celâli vel ikram* fein tevellev fekul hasbiyallahü lâ ilahe illâ hu aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşil azîm.*

İsa (A.S.) bu mübarek duayı okur, ölüleri diriltirdi.

Haceti veya bir dileği olan sabah namazını kıldıktan sonra kıbleye karşı oturur da bu duayı yüz defa okursa dileği gerçekleşir.

Cenabı Hakkın velî kullarından olan Süleyman bin Mukatil hazretleri şöyle buyurmaktadır:

"Kim yukarıdaki duayı sabah namazından sonra yüz kez okuyup Cenabı Haktan dilekte bulunur da Allah onun

dileğini vermezse ben Süleyman bin Mukatile lanet eylesin."

Öyle ise bu duayı hiç tereddüt etmeden içten, samimiyetle okuyup Cenabı Hakka tevekkül etmeliyiz.

5 yorum:

  1. Sübhanallah Elhamdürullah

    YanıtlaSil
  2. bu duayı hiç denediniz mi alara hanım internette bu duayla ilgili birçok şey yazıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet okudum ve olumlu sonuç aldığım için paylaştım zaten. İnternette hiç araştırmam ben dua filan. Elimde gayet düzgün kitaplar var çünkü. İnsanların yorumu beni hiç bağlamaz. Fekacin içinde çok olumsuz şeyler söylüyorlardı ama ne zaman okusam kaderim değişti çok memnun kaldım :) Ben önce Allaha sonra da kendime güvenirim :) Sevgiler..

      Sil
  3. cevabınız için çok teşekkür ederim birde şu açık kapalı gün hakkında çok soru sorulmuş biliyorum ama verdiğiniz o yabancı siteden gezegen saatlerini anladım ama açık ve kapalı günleri siz her ay 220 numaralı konuya mı yazacaksınız yoksa onun da bir yöntemi var baya bir yorum okudum ama o kısmı anlayamadım.Bugün keşfettim bloğunuzu lütfen kusura bakmayın henüz acemiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşim.Evet 220. konuya yazacağım bundan sonra sadece kapalı günleri yazacağım. Açık günlerde okumaktan herkes fayda gördü sonuçta. Gezegen saatlerine de dikkat edilince gerçekten duaların daha çabuk olduğunu zaten göreceksiniz. Sevgiler...

      Sil