5 Şubat 2014 Çarşamba

100-) Size Haksızlık Yapan Kişi Gelir Özür Diler(Büyük Pişmanlıkla Arar)..

Tarafımdan denenmiş ve etkili olduğuna inandığım bir tertiptir.. Pazar günü sabah ezanından sonra '' YA LATİF '' Esmasını 1000 defa okuyup, 100 defa da Salavat-ı Fatihi okuruz ve beklemeye başlarız.. Dularınızın kabul görmesi dileğiyle...Size haksızlık yapan kişi pişmanlıkla sizi aramaya başlar, affedip affetmemek size kalmış :) ***
ALLAHÜMME SALLİ VE SELLİM VE BARİK ALA SEYYİDİNA MUHAMMEDİNİL FATİHI LİMA UĞLİKA VEL HATİMİ Lİ MA SEBEKA VEN NASIRIL HAKKI BİLHAKKI VEL HADİ İLA SIRATIKEL MÜSTEKIYMİ SALLELLAHÜ ALEYHİ VE ALA ALİHİ VE ASHABİHİ HAKKA KADRİHİ VE MIKDARİHİL AZIYM ***(Salavat-ı Fatih)

4 yorum:

  1. Değerli paylaşımlarınız için çok teşekkürler, bazılarının çok faydasını gördüm, inançla ve temiz kalple yapmak lazım tabi. Allah razı olsun sizden... Selamlar.

    YanıtlaSil
  2. İnanç ve temiz kalp her işin başı zaten. Fayda görmenize sevindim, tertiplerimi büyük özenle seçiyorum, az olsun öz olsun felsefesiyle hareket ediyorum. Değerli yorumunuz için ben Teşekkür ederim.. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. pazar günü dışında okunmasında mahsur var mıdır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşim pazar denmiş özellikle, başarılı olmak için kurallara uymamız lazım :) Sevgiyle kalın...

      Sil