9 Şubat 2014 Pazar

129-) Kötü Komşudan Kurtulma Duaları..

Size sürekli zararı dokunan, eziyet eden, gıybetinizi yapan, iftira atan, çevrenizi kirleten, huzurunuzu kaçıran, hasetlik eden, üstünüze halı kilim sofra bezi vs. silkeleyerek evinizi kirletip size sürekli iş çıkaran kötü komşudan kısa zamanda kurtulmak için: Hergün 99 defa ''Hasbünallahu ve nimel vekil'' okuyup bitince ''Hasbünallahu ve nimel vekil nimel mevla ve nimen nasir'' derseniz, O komşuyu kısa sürede Allah öyle bir cezaya çarptırır ki, şaşırıp kalırsınız. Yeriynen yehsan oldu derler ya, nereye gitti, ne duruma düştü siz bile şaşırıp kalırsınız, tesiri o kadar fazladır. Biz istemeyiz kimseye bişey olmasın, ama bazen o kadar bunaltıyorlarki insanı. Allahtan yardım istemekten başka çare bulamıyoruz. Şu duayı da yukardaki duayla birlikte okuyabilirsiniz yada hangisini tercih ederseniz onu okuyun. Kötülük gördüğünüz insanların hepsine hergün 75 defa ya Müntekim ya Allah okuyup, ardından da ya zül celali vel ikram derseniz ve kötülük gördüğünüz kişilerin isimlerini sayarsanız, Yüce Allah onlara en kısa zamanda hakettikleri cezayı verir. Not: Tecrübe edilmiştir. Yaşasın kötü komşum taşınıyor :)) Kötü komşu için ayrıca şu uygulamada yapılabilir; Biraz kömür tozu alırız niyet edip üzerine 161 defa YA MANİ esmasını okuruz ''BEYNEHÜMA BERZAHUN LA YEBGIYANİ ayetini 7 defa okuruz sonra 3kez YA RAB engelle diye sesleniriz. Niyet edip kömürü ilgili kişinin yoluna serperiz. Evimize gelmesini istemediğimiz insanlar içinde yapabiliriz.

10 yorum:

  1. selamün aleyküm, Alara hanımcığım, ben üst kat komşumun 3 yaşındaki çocuğunun vakitli vakitsiz evin içinde koşmasından son derece rahatsız oluyorum. öyle ki gece 2 de bile sanırsın üst katta at koşturuyor. kaç bir defa uyarmama rağmen çocuktur tabi ki koşacak dediler. alt katta yaşayanların ne çektiği umurlarında değil. işin kötüsü evde ses yalıtımı da yok. başında 3 tane yetişkin olmasına rağmen dur yapma diyen yok. taşınıp gitsinler istiyorum, bu duayı okuyayım mı? bir de hangi gezegen saatinde okuyayım. önerinizi bekliyorum. Allaha emanet olunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi çok iyi anlıyorum. Ben de hiç çocuk gürültüsüne patırtısına tahammül edemeyen bir insanım, hatta çocukları pek sevmem desem yeridir. Uzaktan resimlerini severim sadece :) Yeni nesil anneler babalar çocuklarına hiç hışt pişt demiyorlar ve canavar çocuklar yetiştiriyorlar. Çok haklısınız meselenizde.Merkür saatinde okuyun derim ama yine iyi dilekle okuyun. Tez vakitte taşınıp gitsinler deyin. Size çook geçmiş olsun.. Sevgiyle kalın...

      Sil
  2. çok teşekkür ederim yeryüzü Meleği, Rabbim sizi her iki cihanda da mutlu eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı dilli güler yüzlü insanlara canım feda olsun :) Sonuç alamazsanız farklı dualarda veririm :) Sevgiyle kalın...

      Sil
  3. İnş'Allah kısa sürede hayırlı sonuç alırım, size de MÜJDEYİ veririm. Allaha emanet olun,

    YanıtlaSil
  4. İnşallah... Sz de Allaha emanet olun...

    YanıtlaSil
  5. benim başımda çok kötü bir komşu var evi başıma yıkıyor çamaşırlarımın üstüne çocukları pisledi tprak atıyorlar balkondan halı kilim yolluk çarşaf yorgan sofra bezi silkeliyor ben bıktım artık kendi evimde huzur yok bir saattir sandalye çarpıyor allah yardımcım olsun diyorum elimden bişi gelmiyor

    YanıtlaSil
  6. Komşunun kötüsü insanı hayattan bezdirir onun için bir uygulama daha ekledim. Allah kötü komşuyla insanı sınamasın insanı sinir hastası ederler. Çok sevdiğim bir evim var ve bana her konuda uğurlu gelmiştir. Kötü komşulardan ötürü 2.5 yıldır oturamıyor boş tutuyordum, iki tanesi taşınıp gitti ama yine katlanamayacağım bir tarzda hanım taşınmış, anladımki orası yaşanmaya hiç uygun değil, ben de geçen ay kiraya verdim, içine çok özenmiştim ama huzurun olmadığı yerde cennet bile çekilmiyor. Allah böyle rahat huzur vermeyen edepsiz ruh hastası insanları en kısa zamanda cezalandırsın inşallah.. Aminnn...

    YanıtlaSil
  7. Slm benim derdim alt ve ustte oturan insan musvetteleriyle iki çocuğum var sürekli kapına dayaniyorlar benim çocuklarım ses yapmayın şimdi gelirler laflarimla büyüdüler ama çocuk işte bu süre sonra yine başlıyorlar evime asla misafir alamıyorum çünkü misafirin yanında gelip saydiriyorlar pis pis napican şaşırdım biri görümce biri kayın aile apartmanı taşımamız söz konusu bile değil psikolojim bozuldu artık nefret ediyorum hepsinden diken üstündeyiz heran nazikçe uyarmakda yok gelip güm güm vuruyoiar görümce olacak kadın üstüme saldırdı parmağımı incitti darp raporu alip polise şikayet ettim ama ondan da bişey çıkmadı napican bilmiyorum bıktım artik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Akrabaların biraz daha olumlu ve ılımlı yaklaşması lazım, sonuçta çocuk onlar büyüyene kadar durumu idare etmeleri lazım onlar çocuk büyütmemiş mi bilmiyorlar mı, yaş ilerleyince çocukların gürültüsüne katlanmak zor oluyor ama arada yakın akrabalık bağı da olduğunu düşünürsek sabretmeleri lazım, sonuçta siz de istemezsiniz öyle yapmalarını ama onlarında çocukluklarını yaşamaları lazım. Rahatsız oluyorlarsa onlar taşınsın o kadar önemsemeyin bence çünkü elden bir şey gelmez. Bu durum onların sorunu yani, davranış tarzları da ayıp ve hoş değil, ama insanlar onları ayıplar sizi değil. Verdiğim duaların ben faydasını görmüştüm. Bazı ailelerde var çocukları çok yaramazlık yapıyor hiç uyarmıyorlar çok serbest ve şımarık yetiştiriyorlar benim lafım sözüm onlara. Allah yardımcınız olsun zor bir durum. Sevgiler...

      Sil