6 Şubat 2014 Perşembe

102-) İnsanların Kalbini Çekmek İçin..

 Önemli olduğunu düşündüğüm bir dua paylaşıyorum, yeryüzünde ne kadar kadın ve erkek varsa hepsinin kalbini kendine çekmek istersen bu duayı her sabah üç kere okumalısın. Hayretler içinde kalacağın durumlar hasıl olur, biiznillahi teala. Dua budur.. ***Bismillahirrahmanirrahim
Bismillahil azizil muteze bi uluvve izzehi azizen ve küllü azizin bi izzetillah ya’tezzune ya azizü teazzeztü bi izzetike fe meni’tezze bi izzetike fehüve azizün la zülle badehü ve menitezze biduni izzetike fe hüve zel’ilün innellahe kaviyyün aziz ve innehü le kitabün azizün ve yansurekallahu nasran aziza lekad caeküm resulün min enfusiküm azizün yuhıbbınehüm ve yuhısebınehü allahümme e’izzeni fiy uyuni halkıke ve ekrimni beynehüm ve lekad kerremna beni ademe ve innehü le kuranün kerim fiy kitabin meknun la yemessehu illal mutahharun tenzilün min rabbil alemin ve elkaytü aleyke muhabbeten minni ve litusne’a ala ayni iz temşi uhtike fetekulu hel uddulüküm ala men yekfuluhü ferecaneke ila ümmüke key tekarre aynuha ve la tahzene fekatelte nefsen fe neccannake minel gammi ve fetannake fetunen asallahu en yecale beyneküm ve beynel lezine adeytüm minhüm meveddetüm vallahu kadir vallahu gafurun rahim allahümme elif beyni ve beynel halaiki küllühüm ecmain kema ellefte beyne ademe ve Havva ve kema ellefte beyne İbrahim aleyhisselam ve sara ve hacer ve kema ellefte beyne musa ve turi sina ve kema ellefte beyne seyyidina muhammedin sallallahu aleyhi ve sellem ve beyne alihi radıallahu anhüm ve ümmetihi rahimehümüllahu ve kema ellefte beyne Yusuf ve züleyha kad şeğefeha hübb ben inna leneraha fiy delalin mubin kalu tallahi tefteu tezkürü yusufe hattakune harazen ev tekune minel halikine ya temhısa ya temhısa ya meştaba ya betraşisa ya şelihusa ya meslehusa ya samedü kafiyen ahiyyen şerahiyyen azuniya asbavutin ali şeddayi ya mücliye azimil umuri la ilahe illa hüvel hayyul kayyum allahümme elkıl ülfete veş şefkate vel muhabbete fiy kulubi beni ademe ve benatı Havva ecmain hasseten (özellikle muhabbeti istenenin adı söylenecek) kalbe ehaztü ve akadtü cevarihanu bihakkı şehidallahu ve kul huvallahu ve hasbiyallahu ela inne hizbullahi hümül galibun ve sallallahu ala seyyidina muhammedil nebiyyil ümmiyi ve ala alihi ve sahbihi ve selemle teslimen kesiren ila yevmiddin velhamdülillahi rabbil alemin.***(Batılname)

4 yorum:

  1. Alara Hanım, bu duaları abdestli mi okumak gereklidir acaba ?

    YanıtlaSil
  2. Abdestli okumamız daha makbuldür ama abdestsiz de okunabilir. Ben abdestsiz de okuyorum çoğu zaman. Kalbimizin temiz olması her şeyden daha önemli bence:) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Alara Hanım Merhaba. Blogunuzu bir arkadaşımın tavsiyesi ile okumaya başladım. İlk başladığım Esma Ya Musavvir oldu ve güzel etkilerini göreceğim inşallah. Ya Camii-Ya Vedud Esma'sını paylaştığınız postta yorumları okurken bu duadan bahsettiğinizi gördüm. her sabah okunmasında fayda gördüğünüz bir gezegen saati var mı? bunu merak ettim şimdiden teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım nsanların kalbini çeken gezegen Jüpiterdir. Sevgiler...

      Sil