13 Şubat 2014 Perşembe

158-) Ya Rafi Esmasının Sırlarından..Rüzgar Estirmek İçin..*****

Yaz geldiğinde buram buram terleriz, keşke biraz rüzgar esse yaprak bile kıpırdamıyor deriz.. Hemen yardımımıza koşan bir esma var, Rabbimizin esmaları her derde deva buna yürekten inanıyorum.. Bunu öğrendiğimden yana beş yaz geçti hiç birinde bunalmadım terlemedim, nereye gitsem püfür püfür rüzgar esti, çok şükür..Hatta Antalya'daki yazlığımıza gittiğimizde bile balkonumuz püfür püfür esiyor hiç bunalmıyoruz :) Bulunduğunuz yerde rüzgar esmesini istiyorsanız, Rüzgarın esmesini istediğiniz yöne sırtınızı dönüyorsunuz ve 351 defa '' Ya Rafi '' esmasını çekiyorsunuz.. Hatta fırtına bile çıkabiliyor buna inanın.. Ben esmaları hep gezegenlerinin saatinde ve adedince çekerim, bunun için çok fayda gördüğüme inanıyorum.. Bu güzel esmanın gezegen saati Güneştir.. Çok sevdiğim ve asla terketmediğim esmalarımın arasındadır bunu da söylemiş olayım..Sevgilerimle...

1 yorum:

  1. Alara hanim bende antalyadayim,harika bir insansiniz sizinle tanismayi diliyorum,selma

    YanıtlaSil