6 Şubat 2014 Perşembe

105-) Özel Celp Formülü, Uzaktaki kişiyi Celp etmek İçin..

Aşk acısı çeken çok kardeşimiz var, tez vakitte sevdiklerine kavuşmalarını diliyorum. İddealı bir tertibimiz var hayırlara vesile olmasını dileyerek veriyorum.. Allah kimseyi sevdiğinden ayırmasın diyorum.. ***Değerli kardeşlerim bu vereceğim celp uygulaması mücerreptir. Sağdan soldan uydurma formülleri asla uygulamayınız. Sevdiğinizi kendinize bağlamak uzaktaki kişiyi celp etmek için özel bir formüldür.

2 rekat namaz 100 Tövbe 100 Salavatı şerif okuyun 131 kere Vedduha suresi 28 kere Ayetel kürsi 21 kere Fatiha şerife okuyun bitince tekrar 100 tövbe 100 salavat getirin. Sonra niyetinizi edip zilzal suresini 7 defa okuyun inşAllah muradınıza nail olursunuz..(alıntı)  ***Ama ben, bu konularda ihtisas yapmıs  biri olarak size derim ki öncelikle sevdiğiniz insanı affedin bağışlayın, sonrada sadece Allah'a her gün dua edin.. Rabbim sevgiyi aşkı benim hayatıma çek diye.. Her gün Müşteri, Zühre, Kamer, Güneş saatlerinde '' Ya Cami Ya Vedud '' Esmalarını 100 veya 1000 defa ve Kamer saatindede  336 defa da '' Ya Musavvir '' esmasını okuyun. Sadece hayatınıza sevginin girmesini dileyin.. O kişi kısmetinizde varsa döner, dönmezse de yeni aşklar kapınızı çalar, çok daha mutlu olacağınız insanlar gelir, gideni hatırlamazsınız bile..En mücerrep uygulama budur kanımca..***Kısacası Allah'a şart koşarak bir şey istersek o şey olmuyor, biz sadece ondan hayatımıza sevgi ve aşkı çekmesini onun isimleriyle ondan rica etmeliyiz, inanın sonuç çok daha mükemmel oluyor..Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder