17 Şubat 2014 Pazartesi

178-) Amenerrasulü Duasıyla İstemeseniz Bile Dünya Ayağınıza Gelir..

Kim başarılı ve Zengin olmak istiyorsa bir gün boyunca başında besmele çekmeden Amenerrasulü duasını çokça okusun. İkinci gün okumasın, sonraki gün yine çokça okusun bu şekilde okumaya devam etsin çok kısa sürede dünya sizin ayağınıza gelir, şan şeref iş para hepsi gelir.. İnansanız da gelir inanmasanız da...Çok kısa sürede mucizeleri yaşamaya başlarsınız, özellikle iş arayanlar bolca okusun..Denenmiş mücerrep bir uygulamadır..Sayı verilmemiş ama  7 gün 41 defa okunması maddi manevi mucizeler yaşatabilir.. Aslında en az 100 defa okunabilse çok daha mükemmel olur..İllaki besmele ile okumak isteyenlerde öyle okuyabilir herkesin kendi bileceği iş, orjinali yukarıda yazılan gibidir, gerisi tercih meselesi..
  • Amenerrasulü okunan eve 3 gün şeytan girmez
  • . Okuyan ALLAH’ın sevgisini kazanır.
  •  ALLAH’ın himayesine girer.
  •  Okuyana ferahlık verir. Bütün arzuları ayağına gelir.
  • Yatsıdan sonra okuyan geceyi ibadetle geçirmiş gibi sevaba nail olur
AMENERRASULÜ’NÜN OKUNUŞU:
Amenerrasulü bima ünzile ileyhi mirrabbihi vel mü’minun, küllün amene billahi vemelaiketihi ve kütübihi ve rusülih, la nüferriku beyne ehadin min rusülih, ve kalu semi’na ve ata’na gufraneke rabbena ve ileykelmesir.
La yükellifullahü nefsenilla vüs’aha, leha ma kesebet ve aleyha mektesebet, rabbena latüahızna innesiyna ev ahta’na, rabbena vela tahmil aleyna ısran kema hameltehü alelleziyne min gablina, rabbena vela tühammilna, mala takatelena bih, va’fü anna, vağfirlena, verhamna, ente mevlana fensurna alel gavmil kafiriyn.
AMENERRASULÜ’NÜN MEALİ:
O peygamber de kendisine Rabbinden indirilene iman etti, Mü’minler de (onlardan) her biri Allah’a, onun meleklerine, kitaplarına, peygamberlerine inandı.”Onun (Allah’ın) peygamberlerinden hiç birini diğerlerinin arkasından ayırmayız (hepsine inanırız), dinledik, (kabul ettik) emrine itaat ettik, Ey Rabbimiz, mağfiretini isteriz. Son varışımız ancak sanadır” dediler.
Allah hiç kimseye gücünün yeteceğinden başkasını yüklemez. Herkesin kazandığı hayır faidesine, yaptığı şer kendi zararınadır. “Ey Rabbimiz, unuttuk, yahut yanıldıysak bizi tutup sorguya çekme. Ey Rabbimiz, bizden evvelki ümmetlere yüklediğin gibi üstümüze ağır bir yük yükleme, Ey Rabbimiz takat getiremeyeceğimizi bize taşıtma. Bizden sadır olan günahları sil, bağışla, bizi esirge. Sen mevlamızsın bizim. Artık kafirler ruhuna karşı bize yardım et..Gezegen saatlerine 48.konudan bakabilirsiniz. İletişim:alaraunlu385@outlook.com            
                                                                                            

80 yorum:

  1. Aleyna hanim Böyle bilgileri aktardiginiz için teşekkür ederim.
    Peki kapalı günlerde okusak olurmu yoksa açık günlerdemi okuyalım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Allah Rızası için okunursa her zaman okunur. Ama öyle okuyan fazla insan olmadığı için açık günleri de verdik. Duaların kabul gördüğü özel günler onlar..Sevgiler..

      Sil
  2. yi geceler Alara hanım.Şimdi sitenizde dualara ve yorumlara bakarken gördüm.Birden kendimi çok kötü hissettim gecen gece mail attım.hemen de Cvp verdiniz.oysa ben anneciğinizin hastaneden çıktığını bilmiyordum.çok çok geçmiş olsun ve özür dilerim ki bunu geç fark ettim.Bir güzel haber vereyim Amenerresulü yü 7 gün ilk yaptığımın meyvesi geldi.eşim harika bir sipariş aldı.Zaten ikincisi için size sormuştum.onun da 4.gününü bitirdim.Sizi geç buldum ama harika bir siteniz var.Ki benim Mekke de çok değerli ..... Hocam vardır.sağolsun hep yardımcı olur gönüldaşım benim ama sizin de bunca yardımlarınız herhalde Hocam kadar değerli oluşunuzdan.yolunuz Nur muradlarınız gerçek olsun.şimdilik sağlıkla kalın selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Olsun hiç önemli değil. Her yayını her yorumu nasıl göreceksiniz ki.. Çok teşekkür ederim. Biz iki yıldır dualarla kanser hastalığını yendik çok şükür. Allah çook büyük...Hani diğer konular artık devede kulak gibi geliyor bana. 2016 yılının mutlusu yine benim yani çok şükür :) Güzel sözleriniz için Allah razı olsun...Allah her birimizin gönlüne göre veriyor ve verecekte her zaman.. Ne ekersek onu biçiyoruz çok şükür ve Rabbimin adaletinden çok çok memnunum:)En kötü günüm de bile bir gün isyan etmedim ve mükafatını fazlasıyla aldım ve sonuç mükemmel...Allah dualarınızın kabulünü daim etsin canım, başarmanıza sevindim, çok daha iyi olacak inşallah... İyi kalpli insanların bir tek kötü günü olmasın...Sevgilerimle...

      Sil
  3. Bu konuyla ilgili neden besmele çekmediğimizi sormuş bir çok kardeşim. Amener Rasulü kuranı kerimde Bakara suresinin son iki ayetidir ve başında besmele yoktur. Tevbe suresi de besmele çekmeden okunur başında besmele yoktur mesala, Ayetel kürsü de Bakara suresinin içinde geçer besmelesiz okunabilir. Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  4. Alara hanım hayırlı günler. Bunu gecemi gündüzmü ne zaman okumamızı tavsiye edersiniz gezegen saati varmı. Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Bir çok okuduğum kaynakta Amener Rasulüyü Yatsı ezanından sonra okumamız tavsiye ediliyor, hatta yatmadan okuyun denmiş. Ben kendi açımdan rastgele gezegen saatinde okumuyorum hiç bir şeyi, bana bu tarz dua ve dilek duaları için iyi gelen saat daima güneş gezegeni olmuştur. Venüste jüpiterde denir ama ben güneş gezegeni daha etkili diyorum ;) Bunu tecrübe ederek bize iyi gelen gezegen saatini zamanla bulabiliriz zaten. Önemli bir kitapta 47 tane ihlas suresi okunmanında rızkı çok arttırdığını okudum. Bu bitince arkasından o da okunabilir. Allah düşmanımı bile darda zorda bırakmasın, herkeslerin yardımcısı olsun.. Hayırlı bereketli günler dilerim...

      Sil
  5. Alara hanım sizin gibi birini tanıdığım için o kadar çok mutluyumki...verdiğiniz dualardan amener resulü'yü denedim ve hemen faydasını gördüm...çok tşk.ederim

    YanıtlaSil
  6. Tşk ederim canım, Allah razı olsun. Bu duadan fayda gören epey fazla kardeşimiz oldu. Rahman herbirimize her zaman bolluk ve bereket ihsan eylesin, kendisinden başkasına muhtaç etmesin inşallah..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. selamınaleykum ben iş arıyorum zor durumdayım namaz kılmıyorum ama rabbim her duami kabul ediyo cok sükur namaza bir turlu baslayamiyorum her seferinde en fazla iki gün kılıyorum ne yapmam gerekiyo

    YanıtlaSil
  8. Dua yı ezbelememiz lazım mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o da nereden çıktı, öyle bir zorunluluk yok kardeşim, biraz uzunca bir dua zaten ezberlemesi zor. Normal bir şekilde kitaptan yada deftere yazarak yada çıktısını alarak okuyabilirsiniz..Kuranı kerimden de okunması ekstra sevaptır tabi ki..

      Sil
  9. Alara hanim cok borcum var ne tavsiye edersiniz

    YanıtlaSil
  10. Alara hnm sizden ALLAH razi olsun sonunda dualarım kabul oldu eşim iş buldu hemde belediyede bana verdiginiz dualarin faydasini gördüm cok şükür rabbime. Dilerim tuttugunuz altin olsun rabbim isinizi daima rast getirsin cok şükür Allahima ne büyüksün yarabbim sen. Sesimi duydun. Tekrar tsk ederim hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH diye büyük harflerle yazmışsınız ben size bu konuda çok tşk ederim. İlk önemli saygı budur. Her şeyi bize veren yaratıcımıza öncelikle yazarken bile en azından büyük harf kullanmamız gerekir. O Semi'dir duyar O Basir'dir görür çünkü..Pes etmediniz başardınız canım, bir şeyi çok istediğimizde değil, o şeye yürekten inandığımızda mucizeler gerçekleşir. Rızık isteyene rızık verir, sadece çok büyük zenginliği istediğim kuluma veririm diyor. Başkasına muhtaç olmayan herkes zaten zengindir. Bolluk ve bereket içerisinde sağlıklı huzurlu bir yaşantınız olmasını dilerim, siz bu güzelliği hakettiniz..Sadece 100 tane de ihlas ekledik duamıza bunu da belirtelim. Olmadı diye üzüldüğünüz an oldu işte ALLAH çok büyük, her zaman şükürler olsun...Sevgiler...

      Sil
  11. Mrh dua birgün okunup birgun ara veriliyor birde okunan günlerde 100 ihlas okumuşsunuz doğrumu anladım? Şimdiden tskler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Doğru anlamışsınız. 100 ihlasta faydalı rızık konusunda. Sevgiler...

      Sil
  12. Merb alara hanm bu dauyi kac gun okursak dilegmz olr bir gun okuypbirgn okumyn demssnz 7 gunmu okucz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, en az 7 gün okuyalım, bakın memnun kalan kardeşlerimiz de öyle okumuş, siz de güzellikler yaşarsınız inşallah.. Sevgiler...

      Sil
  13. çok güzel insansınız şimdi tesadüf sitenizi buldum. güzel paylaşımlarınız için çokkk teşekkürler. hızır deysin dualarınıza.....

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkür ederim canım, gerçekten öyleyim :) Ama siz de belli ki öylesiniz. Hızır hepimizin dualarına değsin inşallah. Size bir sır vereceğim kitabını siz de okumuşsunuz sanırım :) Sevgiyle, mutlulukla kalın inşallah...

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Alara hanim. Oncelikle size chok teshekkur ederim. Sonra Allah'ima teshekkur ederim. 7 gun okudum 7 gun ichinde hayatim degishti. Bir shey sormak isterim sizden. 7 gun okuduktan sonra hangi duayi okuyabilirim? Ve ya devam ede bilir miyim Amenerrasulu okumaya?

    YanıtlaSil
  16. Merhaba canım. Nasıl değişti hayatınız bakalım bizi biraz aydınlatırsanız ben de sorunuza yanıt vereceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gun 41 kere Fekacin Mehmeti okudum . O zaman dilek tuttum ve dileklerimi yavash yavash yashamaya bashladim) 1 gunun kerameti☺️ Ve ish buldum. Amenerrasuluye kadar ishimde chok az kazaniyordum. Ama amenerrasuluyu okuduktan sonra daha chok kazancim oldu. Ve bir ishim vardi gaiba o da olucak umit yeri var artik😍 Shimdi ben devam etmek istiyorum ama bilemiyorum nasil devam edecegimi. Hem Azerbaycan'dan yaziyorum. Size chok teshekkur ediyorum. Allah sizden razi olsun🙏😍❤️

      Sil
    2. Merhaba canım Azerbaycandan yazdığınızı anladım zaten ;)Fekacini okuyunca işe girdiniz, bunu okuyunca da çok para kazanmaya başladınız. Bunlar Rabbimizin hoşnut olduğu dualar sanırım. Ne güzel maaşallah sizin adınıza çok sevindim. Aminn canım güzel insanların duasında olmak en büyük zenginlik benim için :)Canım ömrünüzün sonuna kadar gücünüz yettiği yere kadar okuyabilirsiniz sonuçta Kuranı Kerimdeki değerli bir ayet. Allah başarılarınızı, bolluk bereketinizi, mutluluğunuzu daim etsin inşallah...Sevgiyle kalın canım...

      Sil
  17. Alarak Hanım, 7 gün üst üste mi 41 kere okunuyor? Yani hergün 41 kere 7 gün boyunca mı aralıksız mı okunuyor, yoksa birinci gün 41 okunuyor, ikinci gün okunmuyor, üçüncü gün tekrar 41 ensan okunmuş gün 7 gün mü olacak? Aydınlatırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba canım. İkinci söylediğiniz doğru, niye diye sormayın ama böyle okunuyormuş çünkü. Hangi kitapta okuduğumu hatırlamıyorum çünkü yüzlerce kitabım var dualarla ilgili. Bakın Selbi hanım mucizeler yaşamış hayatı değişmiş belki bizi aydınlatır, görünce yanıt yazar diye tahmin ediyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Alara Hanım cevap vermenize çok ama çok ama çook çok sevindim. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Çok teşekkür ederim. Çok saolun. Daha önce yani 1 yıl kadar önce size yazmıştım ama hiç cevap verilmedi. Şuan nasıl mutlu oldum anlatamam. Size ikinci sorum bir gün okucaz Amenarrasulü nü 41 kere, sonra okumucaz. Sonra tekrar okucaz. Toplam okunmuş gün sayısı 7 olacak değil mi? Ayrıca okunmaya hangi gün va hangi saat başlamamız gerek? Lütfen cevap verin, yardımcı olun. Size çok dua ederim. Cevapsız bırakmayın lütfen. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, mutlu olmanıza sevindim :) İnanın henüz yanıt veremediğim 8000tane msj var, artık eskilere değil ama yenilere yanıt vermeye çalışacağım inşallah müsait olduğumda. Daha ziyade mail hesabımdan bana yazıyorlar oradan yanıt yazması daha kolay oluyor. Evet canım doğru anlamışsınız. Yarınn gece yeni ay doğuyor, siz çarşamba akşam ezanından sonra başlayın biz ona perşembe gecesi diyoruz :) sonrasında devam edin bir gün arayla. Güneş gezegeninde okuyun. En az 7gün okunmalı, çok fayda görürseniz daha da devam edebilirsiniz. Bana da dua edin tabi ki :) Kolay gelsin canım. İnşallah siz de çok güzel sonuçlar alıp mutlu olacaksınız :) Sevgilerimle...

      Sil
  20. Alara Hnm mrb, umarım benim yorumumda yayınlanır artık :)) Allah sizden razı olsun bu dua sayesinde haaytımda çok güzel değişiklikler yaşıyorum Allahımın izniyle de devam edicem sizde hakkınızı hella edin güzel yürekli insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maaşallah kardeşim ne güzel, keramet Amenerrasülü duasındaymış demek ki, yaşadıklarınıza çok seviniyorum, mutluluklarınız daim olsun inşallah. Ne demek canım, helal olsun tabi ki, ben herkesin bolluk bereket içerisinde mutlu mesut yaşaması için her an dua ediyorum.Yürekleri güzel olan sizlersiniz Allah gönlünüze göre verdiğine göre durum bunu gösteriyor, fayda gördüğümüz bir şeyi devam etmemizde en mantıklı şey bence. Bakara suresi cidden çok önemli ve tesirli :) Sevgiyle kalın...

      Sil
  21. Alara ablacığım ben bunu farklı bir dilek için okuyabilirmiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin ediyorum ben, sevgilim gelsin dönsün diye okuyacaksınız değil mi? Ah ah tek düşünceniz aşk meşk :) O amaçla hiç okumadım canım tecrübe etmenizde fayda var. Ama ben evli bayanlara daha uygun olduğunu okumuştum, tecrübe etmeden bilinmez tabi ki. Sevgiler...

      Sil
  22. 7 gun boyuncami 41 defa okunacak yoksa hergun 41 defa

    YanıtlaSil
  23. Bugün 41 yarın ara diğer gün 41 bu şekilde 7 gün toplamda kardeşim.

    YanıtlaSil
  24. Alara Hanım, bu okuma şekli hangi kaynakta geçmektedir? Cevap verirseniz çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  25. Nerede okuduğumu hatırlamıyorum diye size daha evvelde söylemiştim ama gözünüzden kaçtı sanırım. Önemli olan kaynak değil zaten neticenin olumlu ve güzel olması değil mi? Sonuçta kuranı kerimde geçen bir surenin herkesçe bilinen faydası ve yüceliği..

    YanıtlaSil
  26. çok sevgili Alara hanım size hayranım bunu söylemek istedim çünkü gerçekten harika bir yüreğiniz var. Acaba bu akşam başlasak etkisi nasıl olur çünkü bildiğim kadarıyla bu akşam kapalı günlerden, 5 aralık akşamında mı başlasak doğru olur sizce şimdiden çook teşekkür ederim yüreğinize sağlık ....

    YanıtlaSil
  27. Merhaba canım, yüreğim çok temizdir herkesi kendim gibi sanırım bu yüzden :) Üç günlük dünyada kötü olupta elimize bir şey geçmeyeceğinin bilincindeyim en azından..Bu akşam mars gezegeniyle başladığı için uygun akşam olmaz zaten. Dualarınıza ya salı geceleri (venüsle başlar), ya perşembe, ya cuma yada pazar başlayın derim. Açık günler hakkında yorum yapmıyorum, dileyen takip eder dileyen etmez tercih meselesi olan bir konu. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANSINIZ çok teşekkür ederim. Sizin yorumlarınızı okumak inanılmaz huzur veriyor bana. Alahım güzel gönlünüzdeki dualarınızı ellerinize bıraksın inşaallah. Size ulaşabileceğimiz mail adresinizi blogta vermişsiniz ama ben ordan ulaşamadım sanırım gitmiyor. Acaba güncel değilmi diye sormak istedim. Güzel yüreğiniz, sabrınız, huzurunuz daim olsun inşaallah. Rabbim sizinle tanışmayıda nasip eder inşaallah. Herşey için çok sağolun sevgilerimle yasemin...

      Sil
  28. Ben tşk ederim canım. Mail adresim güncel, sınav duaları konusunda sağ olsun bir kardeşimiz açıklamış yorumlarda. Ben de çok anlamıyorum ileri teknolojiden.Amin canım o sizin yüreğinizin güzelliğinden. İnşallah ben de herkesle tanışmayı çok arzu ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizler de çok sağolun, En içten sevgilerimle...

      Sil
  29. Alara Hanım merhaba. Yine rahatsız ediyorum kusura bakmayın. Benim uzun zamandan beri en büyük sıkıntım ne zaman okuma yapmak istersem üzerime hep bi ağırlık çöküyor ne zaman tamam bugün okumalıyım başlamalıyım desem uyku basıyo ve okumama için bir sürü saçma sapan nedenlerle karşılaşıyorum. Sanki birşey beni tutuyor okumamam için elinden geleni yapıyor. Yaklaşık 4 yıldır böyle. Ben anlam veremiyorum. Çok büyük sıkıntılarla boğuşuyorum. Duaya başvurmak istediğimde ben kitleniyorum hiçbirşey yaşamıyorum okuma ve dua olarak yapamıyorum olmuyor. Başkasının kötülüğü için asla bir dilekte bulunuyorum da ne oluyor ben çözemiyorum içinden çıkamıyorum. Allah a inancım sonsuzdur ve farklı şeylerden hep uzak olmuşumdur. Dinimizin yasak ettiği şeylerle asla ilgilenmiyorum da. Büyü vs. gibi. Kötü niyetli dileklerde de bulunmuyorum asla. Ne olur bi yardımcı olur musunuz? Benim ne yapmam gerekir. Gerçekten sıkıntılarımdan ötürü hem psikolojik hem de fiziksel olarak çok yıprandım. Lütfen bana cevap verir misiniz? Ne yapmalıyım ben?

    YanıtlaSil
  30. Alara Hanım, diğer bir sorum ise tecrübe ettiğiniz ve en etkili olduğunu düşündüğünüz bir dua var mıdır? Hangi duadır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, buraya tecrübe ettiğim duaları yazdım zaten fayda görmeniz için. Çok ince eleyip sık dokuyan bir insanım, yazmaya kalksam binlerce dua var ama ben onları tecrübe etmediğim için sonucunu bilemem ve size de okuyun diyemem bu yanlış olur. Az olsun öz olsun anlayışı içerisindeyim. Bazı duaları çok methediyorlar ama okuduğumuzda daha kötüye gidiyor her şey onun için güvenemiyorum. Ben iyi günümde de kötü günümde de dualarımı esmalarımı hiç bırakmam, böyle olması gerektiğine inanıyorum. Sadece sıkışınca zorda kalınca dua okumak bence en büyük yanlış. Ben her zaman karınca duasını 3 veya 7 defa okurum, 100 defa ihlas suresini okurum, 41 defa fatihayı okurum. Bunlar bana her konuda iyi geliyor huzurlu oluyorum. Tabi ki enerji çalışmalarımı olumlamalarımı da ihmal etmem. Dünya enerji üzerine kurulmuş her şey enerji, beynimizde düşündüğümüz olumlu yada olumsuz her şeyi hayatımıza çekeriz bunun bilincinde olmalıyız. Bu duadan fayda gören çok kardeşimiz oldu 7 gün de okumak çok zor değil. Hatta fayda gördüğümüz duaları da bırakmamalıyız diye düşünüyorum. Sevgiler...

      Sil
  31. Teşekkürler alara hanım amenerresülü gerçekten anlattığınız gibi mucizevi bir dua. Dersde, sınavda başarı kolaylık ve anlayışgücünü artırmak için mucize dua varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. 265. konudaki dualar var. Onları bir incelerseniz. Benim biraz sınav yaşım geçtiği için o konuda mucize aramadım hiç :) Sevgiler..

      Sil
    2. Rica ederim canım. Yeter ki faydasını görün hayatınız güzel olsun...Rabbim herkeslerin duasını tez günde tez saatte kabul etsin, maddi konular hiç kimsenin imtihanı olmasın, herkes bolluk bereket içinde yaşasın..Sevgiler...

      Sil
  32. ALARA HANIM, gerçekten tecrübe ettiğiniz ve en hızlı etkili olan bir duanız var mıdır? Varsa hangisidir? Yardımlarınız ve ilginiz için şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda yanıtını verdim canım. Sevgiler...

      Sil
  33. Canım Ablacım hayırlı günler..Burada rastlantı sonucu insanlar okur da bir faydası olur diye yazıyorum..Ben birkaç aydır ''Tevhid zikri'' yapıyorum..Kimi insanlar Peygamberimizin sünnetini sahiplenip bu bizim zikrimiz,biz seçilmişiz gibi gösterseler de bu Peygamberimizin sünnetidir,kimseye özel değildir..Zaten belirli bir grup biz özeliz,seçilmişiz diğerleri yanlış derse bu çok yanlış yolda olduklarının göstergesidir..Kuralları,yöntemleri farklı olsa da çoğu tarikatın ortak özelliği Allah'a ulaşmaktır.Zaten Tarikat'ın kelime anlamı da yollardır..Allah'a ulaşabimek için tek bir yol ve tek bir zikir de yoktur..Ben aylarca Tevhid zikrini yapan biri olan şunu söylemek istiyorum ki en çok sevdiklerimle imtihan edildim.Annemle ve eşimle..Eğer tasavvuf yoluna gireceksen ruhunun belirli bir olgunluğa erişmesi şart bence,yoksa ALLAH seni olgunlaştırıyor..Çünkü bu yolda ben sevgilimi istiyorum veya eşimi istiyorum bana geri dönsün diye Tevhid zikrine başlayayım diye bir şey asla olamaz..Benim dualarım hemen olmasa da çabuk kabul olurdu,ve her zaman okuduğum dualarım Salavatlarım vardı,neye okusam en azından düzelme olurdu,ama Tevhid zikrinden sonra dünyevi ne istesem tam tersi olmaya başladı.Çünkü neyi çok seversen ve çok istersen inan imtihanın oluyor,yaprak kıpırdamaz oldu bir süredir,ve bu benim gibi dünyevi istekleri olan birine çok ağır geldi.Ruhum bu olgunlukta olmadığı için Rabbim olgunlaştırdı,Çünkü LA İLAHE İLLALLAH derken ben herşeyden vazgeçtim diyorsun,sadece seni istiyorum diyorsun zaten,evet bu zikirlerin en efdalidir,ancak dünyevi isteği olan bunu kaldırabilir mi bilmiyorum.Şimdi şöyle diyen olabilir eşin senin hakkında hayırlı değil diye uzaklaştırılmış olabilir,ancak emin olun annemle çocukluğumdan beri tartışmayan ben hergün kavga eder olduk,çevremdeki sevdiğim insanlarla sürekli problem yaşar oldum,sağlığımla ilgili ciddi sıkıntılar oldu,maddi olarak da çok çok büyük sıkıntılar yaşadım,sanki dünyayla ilgili bütün olumsuzluklar sağanak gibi yağdı,ve ben bunun sebebini arayıp ağlayıp durdum birgün dua ederken dedim ki RABBİM nolursun beni böyle olgunlaştırma nolur yardım et.İnanın sonra bir rastlantı sonucu karşıma bir yorum çıktı,o yorumu okuduktan sonra dedim ki ALLAH'ım benim ruhum bu olgunlukta değil,bu yüzden de en sevdiğim insanlarla imtihan edildim,çünkü ALLAH için herşeyden vazgeçmek demek bu yol,uzun bir sabır ve imtihan gerektiriyor gerçekten,kimi ruh bu olgunluktadır ve imtihanı bu şekilde olmayabilir,ama dua sitelerine bakıyorsanız eminim dünyevi istekleriniz vardır.Ben henüz bu olgunlukta olmadığım için bunları kaldıramadım,yani ilkokula gitmeden üniversiteye başlamak gibi ağır geldi bana.Lütfen yanlış anlamayın ben kimseye ALLAH' ı zikretmekten vazgeçin demiyorum,tek söylediğim bu yola girecekseniz dünyevi herşeyden vazgeçmeyi göze alın.Belirli bir süre sonra ALLAH daha hayırlı kapılar açar belki sabredebilsek ama işte hepimizin ruhu bu olgunlukta değil,olanlara saygım sonsuz. Dur sen daha hamsın diyor RABBİM pişmen gerek.Şimdi bolca salavat okuyarak bu sıkıntılardan kurtulmaya çalışıyorum,dualarım da kabul olacak inşallah buna inancım sonsuz. Son olarak Ablacım Seni gerçekten çok seviyorum ve senin yüreğinin temizliğini ben biliyorum. Allah şahit en zor zamanlarımda yanımda oldun,asla ve asla senin üzülmeni istemem,Eğer yorumum seni olumsuz etkileyecekse silersin ama ben insanlara faydası olacağını düşündüm. (İstanbul'dan S.G)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Her şeyi o kadar güzel açıklamışsın ki bana diyecek söz kalmamış. Ben o zikri bloğumdan kaldırdım çünkü bir çok kardeşimizden abla dualarım kabul oluyordu artık olmuyor hayatımız çok kötü gidiyor diye ciddi kaygı dolu msjlar aldım. Esmalara aşık olduğum için bloğumun adını esmaul hüsna koydum ve onlardan gördüğüm faydayı da başka hiç bir şeyden görmedim. Kuranı kerimde zaten Allah; bana güzel isimlerimle dua edin kabul edeyim ben sizin Rabbinizim ve size şah damarınızdan daha yakınım demiyor mu? Geçmişte yaşadığım büyük imtihanların sebebini bugün daha iyi anlıyorum, benim aşkım hala aynı ve yoluma sadece Esmaul hüsna ve dualarımla devam edeceğim, kendimize uygun esmaları bulup zikrettiğimizde açılmayacak kapı yok ben bunu çok iyi biliyorum..Ben de seni seviyorum canım. Sevgilerimle...

      Sil
  34. Alara hanım esmaların güzel gücünü bize gösterdiniz doğru zamanda okunduğunda açılmayacak bir kapının olmadığına ben de inanmıyorum Allah razı olsun başka zikirlere gerek duymuyorum bundan sonra sadece esmalar Allaha emanet olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet esmalardan ve dualardan her zaman fayda görüyoruz, hayatımızı güzelleştirenler bunlar bu tecrübe ile sabittir. Sevgiler...

      Sil
  35. Merhaba Alara Hanim. Cok sukur Rabbime isim var. Ancak evlenecegim icin biraz borca girdim.birde evlendikten sonra ailemi dusunuyorum. Onlara destek olmak istiyorum. Rizki veren Allah dir.su anda calistigim isten baska ne gelir ne olur bilmiyorum ama evimin ailemin evinin rizki icin dua okumak istiyorum.
    Bu aksamdan baslayip 7 ser kere okusam sizce etkili olur mu 41 kere okumam sart mi. Simdiden tesekkurederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım ne kadar güzel bir düşünce, ALLAH insana mutlaka o rızkı bildiğimiz ve bilmediğimiz bir yoldan ulaştırır yeter ki siz dua edin isteyin. Ben 41li olarak okumuştum, fayda gören kardeşlerimiz de 41li okumuşlar ama 21li olarakta tecrübe edilebilir diye düşünüyorum, ağır bir dua okuması o kadarda kolay değil ben bile biraz zorlanmıştım ama insan mecbur kalınca okuyor tabii ki. Güzel gecelerde okunur, bu gece başlarsanız yarın gece sadece güneş saatine denk getirip okuyun, malum marsla başladığı için diğer gezegenler olumsuz olabiliyor. Bu akşam cuma gecesi sayıldığından gayet güzel ve olumlu olacaktır. ALLAH güzel gönlünüze göre versin canım. Sevgiler...

      Sil
    2. Bir de herkese günde 100 defa ihlas suresini okumasını her zaman tavsiye ediyorum ve edeceğimde maddi manevi hiç bir zorluk çekmezsiniz mutlu mesut ve sorunsuz yaşarsınız. Şöyle söyleyeyim ben bir gün 100 tane okuyup dünyada zulüm gören müslamanların bu zulümden kurtulması için okuyorum. Diğer gün 100 tane okuyup Peygamberimiz Hz. Muhammedin Ruhuna hediye ediyorum, Diğer gün tüm mümin ölmüş müslümanların ruhuna bağışlıyorum vs bu şekilde ALLAH Rızası için okuyorum. Sonuç olarakta hem huzurluyum hem de hayatımda pek sorun yok çok ŞÜKÜR..Her gün güneş gezegeninde 526 defa YA ŞEKUR esmasını da okumayı ihmal etmeyelim. ALLAHA şükür edecek o kadar çok sebebimiz var ki :) Geçen gün buradan samimi olduğum bir kardeşimizle Nurselle de Ülkemizin selameti ve esenliği için dua ettik, zor günlerden geçiyoruz vatanımıza sahip çıkıp her zaman dua etmeliyiz stratejik konumumuzdan dolayı dış güçlerin oyunlarına her zaman maruz kalacağız, ALLAH onlara asla izin vermesin inşallah. Kısacası sadece kendimizi düşünürsek bencil olursak pek yol alamayız biraz duyarlı olmamız lazım. Bunları uygulamamızda bizlere büyük sevaplar kazandıracaktır ve o sevaplarda bizim derecemizi mutlaka yükseltecek ve bu hayatımıza ve bize yol su elektrik olarak geri dönecektir ben bencil insanların dualarının kabul olacağına mutlu olabileceğine asla inanmıyorum..Sevgiyle kalın...

      Sil
  36. Alara hanimcim merhaba
    Sizin dualariniz siteniz hep icimi rahatlatmistir Allah sizden razi olsun.. Gunes saati derken sabah ezanindan sonra degil mi?? 526 Ya Şekur cekmek istiyorum insallah.. Sevgiler

    YanıtlaSil
  37. Merhaba canım, Esmaların olduğu yerde huzur mutluluk vardır ondandır heralde, çok güzel bir esmadır, her kapıyı bize açan şükürdür aslında. Farkında olsakta olmasakta bize verilen milyonlarda nimet vardır. Şükür edene ALLAH her şeyden çok daha fazla verir.Huzur mutluluk bereket hepsi hayatımıza hemen dahil olur. Güneş gezegeninin saatinde okunmalıdır canım. Şu ara da bakabileceğimiz tek garantili site 48. konuda verdiğim bsırri sitesi gibi görünüyor, diğer site yok oldu kaldırdılar sanırım. Sabah ezanından sonrada seher vaktidir ama duaların kabul olduğu bir zaman dilimidir, ve ben size bunu seher vakti yazıyorum, şu an ezan okunuyor, ben de her sabah namaza kalkarım ve dualarımı da ederim. ALLAH kabul etsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  38. Alara kardeşim Allah senden gani gani razı olsun tuttuğunu altın etsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin kardeşim, ediyor zaten güzel dualarınızla çok tşk ederim :) Sizin de etsin inşallah. Sevgiler...

      Sil
  39. Alara hanım sizin sitenize rastladığım için kendimi çok şanslı görüyorum enerjiniz o kadar yüksek ve pozitif ki elinize yüreğinize sağlık bir çok uygulamanızdan da hemen netice aldım biri de amenerrasulü oldu. Allah çoook razı olsun sizden. Sevginiz ışığınız daim olsun..

    YanıtlaSil
  40. Tşk ederim kardeşim sağ olun. Epey kardeşimizin fayda gördüğünü görmek güzel. Benim 180.konudaki rızık celbimde celplerin en üstünüdür yanlız onu da ihmal etmeyin derim. Ondan da oldukça olumlu yorumlar alıyorum, hem uygulaması kolay hem de sonucu mükemmeldir yapmasını bilene tabii ki. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  41. Alara hanim öncelikle insanlara faydali bilgiler saglayacak boyle guzel bir sayfa sagladiginiz icin tesekkurler. Ben üniversite mezunuyum 3 yildir is ariyorum girdigim bir kac is oldu fakat aileme ve bana uygun isler degildi. Onumuzdeki yaz evlenicem fakat ceyizimi yapmam icin calismam lazim. Amenerrasulü duasını yapacağım baska onerebileceginiz duanız varmi yardiminizi bekliyorum Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşim bloğun Arşiv bölümünde iş dualarına bakıp inceleseydiniz keşke. 160 ve 181. konudan fayda gören epey çok kardeşimiz oldu. Yeni yıl günü yeni bloğumunda açılışını yapıp linkini buradan vereceğim, dualara daha kolay ulaşabileceksiniz inşallah. Allah gönlünüze göre göre versin. Sevgiyle kalın...

      Sil
  42. Alara hanım merhaba ben sizden yardım istemiştim hiçbir işim rast gitmiyodu zorluk çekiyodum evleneceğim adam terk etmişti yani bisürü olumsuzluk yaşamıştım 10 yıldır işsizim esmaları çekmeme rağmen yine olumlu gelişmeler olmamıştı ve bugün bişeyle karşılaştım amener resulü yorumları okurken dikkat ettim alara hanım ben 2014 yılından beri tevhid ilmindeyim yani tasavvuf aslında abimin zoruyla girmiştim hayatın değişecek herşey yoluna girecek vs bisürü şey sölenmişti aksine dahada kötü şeyler yaşadım açıkçası bu ilim benim bünyeme ağır geldi 10 yıldırda la ilahe illallah zikrini düzenli olarak çekerdim tasavvuf ilmine geçince yine daha düzenli olarak çektim ben la ilahe illallahı çekerken sadece ALLAH için çekiyodum hani hiç bu zamana kadar bi niyetle çekmemiştim hatta bazen isyana bile girdim o kadar zikir çektim hayatım hiç değişmedi diye ve bugün okuduğum yazı beni çok etkiledi gerçekten 7 aydır tasavvuf ilmiyle alakam kalmadı ama kendimi daha iyi hissediyorum hayatımda biri var onu çok seviyorum oda bu ilimde alara hanım sizden bi konuda yardım istiyorum ben bu ilimden çıkmak istiyorum ama hep korkutuyolar uygulamıyorum sadece verdikleri dersi geçip unutuyorum gerçekten bu ilim zor ne yapmalıyım belkide benim hayatımın zorluğu bundandır gerçekten la ilahe illallah ağırlığı oluyo yani ben yaşadıklarımı artık buna bağlıyorum acaba yanlış mı düşünüyorum lütfen yardıımınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, Tevhid çeken herkes aynı şeyi söylüyor. Yukarıdaki konularda İstanbul'dan S.G kardeşimiz konuyu çok güzel anlatıp özetlemişti sanırım onu okudunuz. Onu çekenin imtihanı oldukça ağır oluyor. Dünya ile ilgili istekleri ve beklentileri olana uygun olmadığını artık anlamış bulunuyoruz, bana böyle bu şekilde yazan çok kardeşimiz var çünkü. İnsan her ibadeti severek ve içinden gelerek yapmalı birilerinin zoruyla baskısıyla korkutmasıyla yapılan zoraki ibadetten kime ne hayr gelir ki. Canım burada önemli olan sizin ne hissettiğiniz, 7 aydır ilgim kalmadı kendimi daha iyi hissediyorum demişsiniz zaten, sorunuzun cevabını kendiniz vermişsiniz. Her ibadetimizi başkalarının tesiri altında kalmadan hür irademizle yapalım, önemli olan tek şey kendi huzurumuz ve mutluluğumuz...Tevhidin ağırlığı sınavları oluyor. Bunu da herkesin kaldırabilmesine imkan yok, duaları kabul olmayan herkeste mutsuz oluyor, çünkü bu dünyada yaşamak için işte lazım, aşkta lazım...Bizim yolumuz esmalardan geçiyor, onlarla mutlu mesut yaşıyoruz. Sevgiler...

      Sil
  43. Peki ablacım bilgilerin için ALLAH senden razı olsun ben seni yıllardır takip ediyorum etmeye de inş devam edicem zaten ablacım ben bu üzerimdekini kaldırmak için bol salavat mı çekeyim bi öneriniz illaki vardır lütfen bana bu konuda yardım edin inanın 10 yıl az bi zaman değil işsizlik ve hayatımdaki engeller çıkmazlar benim kendime olan saygınlığımı yitirmeye başladım çözüm hep dualarda ama bilinçsiz yapmakta hayatımıza mal oluyor şimdi sevdiğim erkek arkadaşım var onunda imtihanım olmasını istemiyorum işe girmek istiyorum yaşamımın eskisi gibi 10 yıl önceki gibi bereketli ve mutlu geçmesini istiyorum lütfen bana bi öneride bulunun şunu yapın diyin yapayım ALLAH rızası için sizin bilgileriniz öneriniz bende çok kıymetli inanın alara hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım üzülmeyin. En kısa sürede düzeleceğini tahmin ediyorum. Peygamberimize en az 100 defa salavat getirmemizde dualarımızın kabulü için önemli tabii ki. Eski bereketi mutlu günlerinize kısa sürede döneceğinize inanıyorum. Ben esma ve duaları mailinize göndereceğim. Fikrime önem verdiğinizi de biliyorum. Her şeyin düzeleceğine de inancım sonsuz. Sevgiyle kalın.

      Sil
  44. Sevgili Alara Hnm, ben de bu tesbihi 7 gün birer gün arayla çektim faakt 41 defa dğiş 7 defa okudum. Buna rağmen!! çok faydasını gördüm Allah sizden razı olsun bizim de bu tesbihleri öğrenmemize aracı oluyorsunuz. Allha işinizi rast getirsin sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, fayda görmenize sevindim. 7 defa okuyunca bile fayda görmeniz güzel. Çok faydalı güzel bir dua hem de kuranı kerimden olduğu için insan huzur duyarak okuyabiliyor zaten. Aminnn caım, hepimizin işini rast getirsin inşallah. Sevgiler...

      Sil
  45. Merhaba..
    Bir arkadaşımın tavsiyesiyle uveysilik zikrini 1.5 aydır yapıyorum.gun içinde de cekebildigim kadar salavat ve tevhid cekiyorum.cok sıkıntı sayin hiç bir isim rast gitmiyor.is yeriyle çok sıkıntı yaşadım saldırıya uğradım alacağımı alamadım mahkemeye başvurdum davam hala sürüyor.sonra hemen iş buldum ama oda 3 ay sonra kapandı.10 aydır iş arıyorum bulamıyorum.borclarim var.sagligim ile ilgili sıkıntılarım var.aile ici sıkıntılarım var.kendi düzenin olmadığı için çok huzurlu değilim.alacaklarimi almak iş bulmak ve kendi hayatımı kurmak istiyorum.rizkimin artmasını bereketlenmesini istiyorum.bu sıkıntılardan dolayı bu zümre başladım.degisen birşey olmadı ama kalbim çok rahat.iyi hissediyorum.ama dünya işlerine faydası olmicaksa birakmalimiyim.birakirsam nasıl bırakmalıyız.ve ne okuma ligin.lutfen bana da yardımcı olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. O zikre başlayanlar başka dua okuyamazmış asıl gerçek sitelerinde yazan buymuş, ben ihtiyaç duymadığımdan çok inceleme gereği de duymadım. Sadece o zikri okuyanların başka dualarının kabul olmadığını gördüğümden dolayı burada yayınladım herkesten sadece bolca şikayet işittim işimiz gücümüz rast gitmiyor artık dualarımız kabul olmuyor diyen epey çok kardeşimiz oldu. İmtihanlarla sınanacağınız bir zikir, bu imtihanlarında kaç yıl süreceği belli değil, onu okuyanın bu dünyayı ve sevdiklerini gözden çıkarması yerinde olur. Hem Allah bunu okuyanlara bir ev yada araba vereceğim der mi bunlar çok basit ve küçük şeyler, güneş gezegeninde 1060 defa YA GANİYY esmasını bile okusak çok daha fazlasını verir. Esmaların o güzel enerjisiyle hem bu dünyayı hem de Ahiret hayatını kazanmamız mümkün. Kimseye bırakın yada bırakmayın diyemem,herkesin kendi bileceği iş, ben sadece buraya yazanları yayınladım. Bir çok kişinin bıraktığını ve hayatını yeniden düzeltmeye çalıştığını biliyorum sadece. Sevgiyle kalın...

      Sil
  46. Merhabalar nasilsiniz ben geldim ���� hemen mujdelemek istiyorum ya bedi esmasina ve amenerrasuluya baslamisti ablam sizin tavsiyenizdi ve ya bedi yi de blogunuzda vardi daha once baktigimdan hemen buldum gosterdim kendisine ve onu da tavsiye etmistiniz onceden her neyse cok sukur is buldu 4 gundur calisiyor. Cok cok tesekkur ederim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim canım iyiyim, hoşgeldiniz.. Bu çok güzel haber canım çook sevindim iş bulmasına Allah daim etsin. 160.konuda YA BEDİ esması nasıl okunmalı yazmıştım, diğer kardeşlerimiz de faydalansınlar inşallah işsiz kimse kalmasın artık.. Rica ederim faydalı olabildiğim için çok mutlu oldum :) Allaha emanet olun. Sevgilerimle..

      Sil
  47. Merhaba Alara Abla bir kaç defa sana ulaşmaya çalistim ama kısmet olmadı. ZAten eski mesajlara donmuyormussun.Oncelikle haddi olmayarak tevhid zikrin den bahsetmek istiyorum bende uveys zikrine başlamıştı m yaklaşık 1.5 sene önce.Fakat gerçekten dualarim kabul olmadı Rabbim günah yazmasın bir devam ettim bir bıraktım.ve o süreye çok Kötu sınavlardan geçtim.Gerçekten zikirde dolayi olduğunu düşünmeye başladığım bir zamanda zikri bıraktım çünkü yalnızca ahiret hayatı değil dünya hayatıda önemli insanın karnı acken nasıl ibadet edebilir ya da inşa sikintidayken nasıl ya rabbi şükür diyebilir elbetteki der ama insan hayatindaki sorunlar bunalıma kadar sürüklüyor.Baktım ki olacak gibi değil çünkü insan bu hayatta mutluda olmak istiyor,paradan kazanmak istiyor.Yanlış anlaşılmak asla istemem.Rabbim dileyen vereyim diyor.Duâ eden biriydim eskiden artıkdua edemez oldum.Zikir evet çok güzel ama herkes kaldıramaz yukarda çok güzel yorumlar var biz daha o olgunlukta değiliz demekki.Uzun zamandır sitenizi takip ediyorum inşallah fekacin duasiyla bende hayatımı yoluna koymaya çalışacağım.Fekacinle başlayıp diğer tavsiye dualarla devam edeceğim.Bu arada reiki 1 aldım bir kaç gündür umarım onunda faydası olur henüz enerjiyi tam hissedemiyorum ama yapabildiğime inancım tam bu Normal midir bunuda sormak istiyorum.Son olarak paylaşımlarıız çok güzel.Çok Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım. Mail yoluyla ulaşmanız her zaman daha kolay. Dün de bir kardeşimiz yazmış üveysilik zikrini bıraktım başımdan aşağı neredeyse bela yağdı demiş, gördüğüm kadarıyla iyi güzel şey yaşayan yok. Fazlaca imtihanı kaldırmak zor, haklısınız insanın karnı açken, mutlu olmaya ihtiyacı varken böyle bir yola girmek mümkün değil. Ben çok kısa sürede hatimini yaparak 70000tane okudum geçen yıl ve bıraktım.Sadece çok güzel rüyalar gördüm bunun mükafatı da mutlaka olacaktır öbür dünya için..Diye düşündüm. Benim intihanım da Annemin sağlık problemleri oldu daima uzun yıllardır. Epey bir sıkıntı çektim ama şu an her şey daha bir yolunda, esmalarımı yıllardır hiç bırakmadım ve bırakmam da mümkün değil zaten en çok faydayı onlardan gördüğüme inanıyorum. Sizin de yolunuza öncelikle esmalarla devam etmenizi öneririm, fekacine her zaman son çare bir dua olarak bakmaktayım, biliyosunuz onu okuyanlarında diğer duaları okuma şansı olmuyor bir kaç ay. Fekacinden aşırı fayda görüp zengin olanlar da var ama onlar biraz istisna olan insanlar sanırım. Her şey Allahın takdiri kadar demek daha doğru olur. Reiki 1 enerjisinin çakralarınızı açma dengeleme konusunda mutlaka faydası olacaktır, enerjilerin hepsi bizim için çok faydalı. Bu çakra konusu çok mühim, sonuçta yaşam enerjimizi etkileyen bir unsur. Sevgiyle kalın..

      Sil
  48. Alara hanım benim okumadığım dua kalmadı ama rızkımız bir türlü açılmıyor çok zor durumdayız sizce ben neden fayda göremiyorum nerede yanlış yapıyorum kabul olması için namaz kılmak mı gerekiyor acaba beni aydınlatırsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşim. Hayatınızı gözden geçirin bir yerlerde yanlış yapıyorsunuz demek ki. Bir de dualarımızda istikrarlı olmamız lazım. Bir hafta okuyupta bırakmamak lazım. Bir çok kişinin işi düzeliyor bırakıyor sonra daha kötü şeyler yaşıyor. Allah bizim devamlı dua okumamızı zikir çekmemizi onu her gün anmamızı bekliyor, siz önce doğru yolu bulun yaradılış gayenizi ve bu dünyanın imtihan yeri olduğunu hatırlayın, isteyin vereyim diyor. Tabii ki namaz kılan onun emirlerini yerine getirenlere bu nimetleri daha çabuk veriyor orası muhakkak. Biliyorsunuz 5 vakit namaz emrolunmuş. Namaz kılmak insanı manen ve madden zenginlik yolunda uçurabilir bu bir gerçek. Ben size Bakara suresinin içinde olan (Amener rasülü gibi yani)170 veya 313 defa Ayetel Kürsüyü okumanızı tavsiye ederim. Maddi konularda oldukça etkilidir.Rızklar sabah erken saatte dağıtılır, erken kalkanlar her zaman bir sıfır öndedir.Sabah namazını kılanlar da iki sıfır öndedir..Ayetel kürsüyü zenginlik için Kamer yani Ay saatinde okumamız gerekiyor, güneş saati de mevki rütbe ünvan isteyenler için uygun. Başlayın ve bırakmayın. İhlasla samimi içten okuyup Allahtan isteyin, okumanız bitince de LA İLAHE İLLA HAYRU deyin. Beklediğinize ulaşınca da mutlaka darda zorda olanlara yardım edin, paranız eksilmez aksine çoğalır.. Gelen parayı haram yolda harcamamakta çok önemli..Sevgiyle bollukla bereketle kalın...

      Sil