8 Şubat 2014 Cumartesi

114-) Mucize Enerjiye Sahip Esma '' YA MUSAVVİR '' *****

En çok fayda gördüğüm mucize olduğuna inandığım benim esmam '' YA MUSAVVİR. '' Anlamı: Varlıklara suret veren, şekillendiren, ilham veren anlamlarına gelir.. Özellikleri arasında kaybolan eşyaların bulunması, hatta insanların bulunması, unutulan şeylerin hatırlanması için kullanılan isimdir.Bu isim, bilinç kanallarını aktive eden titreşimlere sahiptir. Bu sebeple gerek düşünce gücü olsun, gerek hatırlanmak istenen geçmiş bağlar olsun, yüksek potansiyele ulaştırır. Hamile kadınlar doğacak bebeklerinin niyetine okusalar çok güzel bir fizik yapısında olan bebek dünyaya getirirler Allahın izniyle.. Bu ismin diğer bir özelliği ise güzellik algısı yaratmasıdır. Yani bu ismi okuyanlar olduklarından çok daha güzel görünecektir. Sihir etkisi yapar.. Özellikle evlenmek isteyen bayanların okuması gereken önemli bir isimdir. Zikrine başlayanlar rüyalarınında çıkmaya başlayacağını göreceklerdir. Havas kitabı yazan hocalarımız nedense bu ismi  hep es geçmişlerdir hatta bazıları mürşidin izni olmadan okunmaz filan bile demiştir. Ben hayattaki başarılarımı hocaların okumayın dediği şeyleri okuyarak elde ettim, kendilerine teşekkür ederim.. Rabbimizin adını okumak için bir mürşide ihtiyacımız yok çok şükür.. Allah bize okumaya izin vermişse okuyabiliriz, okumamamızı istese okutmaz..  Geçtiğimiz yaz bu güzel ismi her gün Kamer(ay)saatinde 336 defa okudum, çok güzel bir fizik yapısına sahip olmam sadece iki ayımı aldı, zayıfladım güzelleştim, benden giden ne varsa hepsi ilk haliyle geri geldi vesselam. Bu isim bir mucize ne için okusanız o size dönüyor, bayan kardeşlerime ısrarla tavsiye ediyorum, güzelliklerle dolu bir hayat istiyorsanız bu esmayı asla terketmeyiniz, çook faydasını göreceksiniz inşallah.. Sevgilerimle...Not: Evli Hanımlarda okusun, eşleriniz sizi çok beğenir, barbi bebek gibisin aşkım diyebilir, şüpheniz olmasın :))Gidenler varsa da geri geleceklerdir zaten. Yeterki siz inanarak ve azimle okuyun...Sevgilerimle...Gezegen saatlerine 48.konudan ulaşabilirsiniz..İletişim: alaraunlu385@outlook.com

21 yorum:

  1. yukarda bahsettiğiniz kitabın adını söyleyebilirmisiniz.bende faydalanmak isterim.tşk edrim paylaşımlarınız için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RABB'İN NEFESİ Sevgili kardeşim Mehmet Çobanoğlunun kitabı. Ben kitaptan üç tane aldım, kardeşime ve samimi bir arkadaşıma da hediye ettim. Almanızı tavsiye ederim değerli bilgiler var içerisinde..

      Sil
  2. tşk ederim.ilginiz ve yardımlarınız için..

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim Melek kardeşim.. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. siz ne güzel, kocaman sevgi dolu yürekli, samimi, içten, dobra, tatlımı tatlı yeryüzü meleğisiniz.

    YanıtlaSil
  5. Alara hanım, Musavvir c.c. esmasının ebced sayısı 184 diye biliyorum, 336 defa çektiğinizi yazmışsınız. ben de çekmeye başlıyacağım, sayısı kafamı karıştırdı, acele cevap bekliyorum :) <3 sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşim. Sizin aklınızda Ya Mukaddim esması kalmış onun sayısı 184 tür. Burada yanlış bilgi olmaz. Bazı şeyler birazda kendiniz araştıracaksınız. Sevgiyle kalın..

      Sil
  6. Alara hanımcığım, hergün okuduğunuzu belirtmişsiniz, anladığım kadarıyla karanlık, aydınlık günleri bu esmada takip etmeyeceğiz. doğrumudur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz açık günlerde okuyun kardeşim. Ben Reiki ve Melek enerjileriyle de yüklü olduğumdan negatif bir enerjiye maruz kalmıyorum çünkü. Sevgiler..

      Sil
  7. evet haklısınız ben esmaları karıştırmışım, ama napiim bütün yazılarınızı ve yorumları da okuyunca kafam biraz bulanmış. :))) gene de çok şükür az biraz alt yapı da olunca yazdıklarınızı çok rahat anladım. eee öyle açık ve anlaşılır anlatmışsınız ki, Alara hanımcığım ben reiki 2'ye uyumlanmış durumdayım. bu aşamada nasıl yapmamı önerirsiniz, niyet üzre çektiğim bütün esmaları yine de açık günlerde mi çekeyim, sevgi ve saygılarımla, hakkınızı helal ediniz lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba szde soru sormayı biraz fazlaca sevenlerdensiniz sanırım :) Siteye ben sadece işim ve çalışmalarım olmadığında hobi olarak giriyorum o kadar, her sorunuza yanıt alamayabilrsiniz bunun için kusura bakmayın. Allah rızasıyla amaç sadece her zaman çekilr. Sevgiler..

      Sil
  8. Alara hanım bu güzel esmayı bizimle paylaştığınız için kendi adıma çok çok teşekkür ederim.Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Fayda gördüğüm her şeyi paylaşırım ben. Sevgiler...

      Sil
  9. Ay saati kamer saati nedir tam olaral saat kac yani orasini anlamadim ozur dilerim tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hiç bulmaca çözmüyorsunuz sanırım, orada hep çıkar çünkü. Kamer Ay demektir. 48. konuda gezegen saatlerini otomatik hesaplayan bir tablo verdim. Sevgiler...

      Sil
  10. nu esmayı okumaya başladımki küs oldugum arkadaşım (çok sevdigim ) MESAJ ATTI .ÇOK SEVİNDİM TABİİKİ küs olayı hiçmi hiç sevmem .çokk teşekkürler bilginiz için. şükran Allahım

    YanıtlaSil
  11. nu esmayı okumaya başladımki küs oldugum arkadaşım (çok sevdigim ) MESAJ ATTI .ÇOK SEVİNDİM TABİİKİ küs olayı hiçmi hiç sevmem .çokk teşekkürler bilginiz için. şükran Allahım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim canım güzel haber :) Rica ederim. Rabbimize her zaman şükran ve şükür, bu güzel isimleriyle hayatımızı güzelleştirdiği için sonsuz Teşekkürler.. Sevgiler..

      Sil
  12. Alara Hanım ,Allah sizden razı olsun bu esma sayesinde bana miras yüzünden sırtını dönen erkekkardesimle baristik .Sizi seviyoooorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, dargın ve küs olanları da barıştırıyormuş bu esma. Aslında her dilek için okunur deniyor.Kardeşinizle barışmanıza da çok sevindim. Dünya malı dünyada kalıyor, fani dünyada hiç gerek yok küslüklere.. Bende de her zaman çok etkili olmuştur benim esmam deyip duruyordum bir ara. Bunu okuyunca eşim bana tapıyor onun için çok sık okumuyorum ;) neden bu kadar etkiliyor hala çözemedim, çok sırlarla dolu gizemli bir esma. Asıl sırrının net olarak açıklanmadığını düşünüyorum. Sanırım görevli melekleri daha fazla yardımcı oluyor. Kısacası mucize esmam olmaya hala devam ediyor.. Çok sevindim sizin adınıza, bir daha küsmezsiniz inşallah :) Sevgilerimle..

      Sil