11 Şubat 2014 Salı

135-) ''Ya Mübdiü Ya Müidü'' Esmasının Sırlarından, Çalınan Kaybolan Malınız Size Geri Döner..Hatta Giden Eşiniz ve Sevdiğiniz..*****

Zenginken fakir duruma düşenler bolca okusunlar. Bir kimsenin malı çalınır veye kaybolursa bu adları çokça zikrettiği takdirde Hak Teala çalınan veya kaybolan malı sahibine geri vermiş olur..Sizi terkeden giden birinin tekrar size dönmesi niyetiyle de okunabilir. Ya Müidü ismini giden kişinin ismi arapçada kaç harfliyse o adetle çarparız ve o sayıda okuruz.. Ya Cami ismi gibi bu isimde (Sihirli) çok etkilidir.. Daha iyi anlaşılması için şöyle bir örnek vereyim. Giden bir sevdiğiniz var geri gelmesini istiyorsunuz diyelim; Ya Müidü esmasının sayıca değeri 124 Sevdiğiniz kimsenin adıda diyelim ki Ömer ve arapçada yazılışı üç harftir, ö,m,r olarak yazılır. 124 x 3 = 372 defa her gün '' Ya Müidü'' Esmasını açık günde güzel gezegen saatinde zikredersiniz o kişi döner gelir..(İsimlerin bir çoğunun Arapça yazılışını sitemizde bulabilirsiniz , yardım da isteyebilirsiniz) Sevgilerimle...

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Alara hanım merhaba ben bir süredir sizi takip Ediorm ve cok güzel şeyler paylasiosunuz. Ben erkek arkadaşımdan ayriyim ve dönmesini istiorum. O yuzden ya cami ya vedud esmasina vsladim. Yanında bunu da okumak istiorum ama erkek arkadaşımin adının arapça kaç garde denk geldiğini bilmiyorm. Yardımcı olabilir misiniz ? Adı nedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım Nedim ismi arapçada üç harfli olarak yazılıyor. 124x3=372 ad okuyacaksın.

      Sil
  3. Cok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil