18 Şubat 2014 Salı

179-) Her geçen gün daha fazla güzelleşirsiniz okuyun..


"Lillezîne ahsenûl husnâ ve zîyâdeh, ve lâ yerheku vucûhehum katerun ve lâ zilleh, ulâike ashâbul cenneh, hum fîhâ hâlidûn."  YUNUS SURESİ 26. Ayet ;Onlar için Ahsenül hüsna (Allah'ın Zat'ına ulaşmak) ve ziyadesi (daha fazlası, Allah'ın cemalini görmek) vardır. Onların yüzlerini bir keder kaplamaz ve bir zillet (küçük düşme, hakirlik) yoktur. İşte onlar, cennet halkıdır. Onlar, orada devamlı kalanlardır.( Her geçen gün biraz daha güzelleşmek istiyorsanız her sabah kalktığınızda okuyun ve amin der gibi iki elinizi yüzünüze sürün) Aynaya bakın..Yüzünüzde sivilce, yara izi, çil vs varsa onları da iyileştirir. Size hasetle bakanların, nazar edenlerin o olumsuz negatif etkilerini kendilerine çevirir. Mutlaka okuyun derim. 
Sevgilerimle...

3 yorum:

  1. aynaya bakarak mı okuyacagız ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben önce okuyorum sonra aynaya bakıyorum. Cidden insan güzelleşiyor ve insanlar bunu size söylüyor zaten. Sevgiler...

      Sil
  2. merhaba alara hanım. benim yüzümde siyah lekeler var. halk arasında '' ben-benek'' dediğimiz lekeler bunlarda gider mi acaba okusam ?

    YanıtlaSil