18 Şubat 2014 Salı

180-) En Kolay Ve Etkili Rızk Celbi..


Kardeşlerim bu celb bana aittir. Yüzde yüz başarılı sonuç getirir, yüzlerce kez uyguladım. Diyelim ki ticaretle uğraşıyorsunuz daha çok müşteri gelmesini ya da bir malınızın daha fazla satılmasını istiyorsunuz hemen bu yöntemi uygulayın, malum ülkemizde küçük esnaf çok zor durumda, geçim sıkıntısı çekiyor. Üstelik kazancınız da son derece helal yoldan ve bereketli olur. Bunu iş yerinizde yapmanız daha etkili oluyor ama evinizde siz y ada sizin yerinize eşiniz de uygulayabilir. Aktardan yüz gram ya da daha fazla Ak günlük alıyorsunuz öncelikle, çok ucuz bir şey zaten. Duaların etkili olduğu açık günlerde ve Müşteri(Jüpiter) gezegeninin saatinde ya da Güneş gezegeninin saatinde bir kabın içine 21 tane günlük alıyorsunuz. Her birine tek tek şu duayı okuyorsunuz ;( Esma-i İdrisiyye yada Erbainin 29. ismi) “Ya Karibül Müteali Fevka Külli Şey İn Uluvvürtıfaıh” “Ey azametinin üstünlüğü her şeyin fevkinde olup,yücelik ve yakınlık sahibi olan Zat! Yâ Karib!”

El Karib: Af,mağfireti,rahmeti,bilmesi,görmesi,ve duyması itibariyle kullarına yakın olan. 

Okuma bittikten sonra yanyana duran günlükleri bir kibrit ya da çakmakla tutuşturuyorsunuz. Bir tanesini bile tutuştursanız onun ateşiyle diğerleri de yanar zaten. Günlükler yanarken sürekli dileğinizi söylüyorsunuz mesela ''Allahım bana hayırlı ve bol müşteri gelsin, herkesin kalbini buraya çek'' diyorsunuz. Ya da kar marjı en yüksek ürününüzün adını söyleyebilirsiniz onun çok fazla satılmasını isteyebilirsiz. Bu uygulamayı dilediğiniz kadar çok yapabilirsiniz böylece rızkınız hiç kesilmez işleriniz müşterileriniz devamlı artar. Bana da dua etmeyi Allah Razı Olsun demeyi unutmayın tabii ki :)  Bol bereketli kazançlarınız olsun inşallah…

Sevgilerimle... 

Esma-i idrisiyye: Asrının essiz alimi, zamanın biricik bilgini, baskalarını kemale erdiren, hakikat ehlinin kutbu Sihabüddin Sühreverdi k.s.a. hazretlerinden menkuldur ki; Allah teala ona güzel isimlerinden kırk tanesini vermistir. İnsanogullarından, birçok hassaları bulunan bu isimlere muhtaç olmayan hiç kimse yoktur. Bu hassalardan bazıları sunlardır: Melekler, cinler, insanlar, gökler, yerler ve varlık alemindeki her sey bu isimlere musahhardır. Seyh Hazretleri bütün hayatı boyunca bu isimleri yanından hiç ayırmamıstır. Bütün harika islerini bu isimlerin bereketi ile yapmıstır.

Ayrıca sunu vasiyet etmistir: Kim bu isimlerin duası ile mesgul olmak isterse, kalbi temiz olmalı. Bunu okumaga kalbi ve ruhu ile devam etmeli ki Allah’ın eserlerinden çok acayip ve garaip seyler görsün. Ona gayb aleminin sırları açılsın. Bu isimlerde o kadar acayip sırlar vardır ki denizler mürekkep, agaçlar kalem ve bütün yaratılanlar da katip olsalar, bu isimlerin serhini yazamazlar. Allah Teala bir kuluna hayır murad ederse onu bu isimlere ve bunları okumaga muvaffak kılar. Sonunda o kiside acayip hassalar görülür.

Sihabüddün Sühreverdi k.s.a. söyle vasiyet etmistir: Bu isimleri bilen kardeslerin bunları güvenmedikleri ve layık olmayan kimselere vermeleri ve emanet etmeleri haramdır. Haram islerde tecrübe edilmesi caiz degildir. Kim haramda tecrübe ederse, Allah onu öyle bir derde mübtela kılar ki ondan bir türlü kurtulamaz. Kıyamet gününde Hak teala onun hasmı olur. Bu isimleri okuyan takva sahibi ve temiz itikatlı olmalıdır. Kötü huyları olmamalıdır. Fasık ve yalancı olmamalıdır. Hali düzgün, sözü dogru olmalıdır. Bu isimlere inanıp ihtiyacı oldugu zaman tecrübe etmelidir. O zaman insallah ihtiyaçları görülür.

41 yorum:

  1. Alara selam kardeşim, patronum maaşıma daha fazla zam versin diye de okuyabilirmiyim acaba :)

    YanıtlaSil
  2. Selam kardeşim, tabiiki okuybilirsin.. İnanç çok önemlidir inanınca, pozitif düşününce her şey olur :) Bu ayetin anlamı ''Allah'ın en yakın olduğu kul, Kulun da Allah'a en yakın olduğu'' anlamında. Bir kaç konu önce dualarınızın kabul edileceği isim diye zaten bu isimden bahsetmiştim. Benim zikirlerim arasındadır. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Bugün açık gün sanırım, bu akşam okusam olur mu müşteri saatinde?

    YanıtlaSil
  4. Evet açık gün canım bugün ve gecesi okuyabilirsin. R.Ahir ayının bugün 19'u açık gün. Bu gece hayırlı bir gece duaların kabulü açısından olumlu, yarın ve gecesi de güzel.

    YanıtlaSil
  5. Alara selam! Ak gunlugun yerine hangi baska bitki kullanilabilir bizim ulkede bu bitkiden yok?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkiyeden bir yakınınızın göndermesini isteyin, başka bir bitkiyle olmaz. Sevgiler...

      Sil
  6. Vah vah uzuldum.

    YanıtlaSil
  7. Alara hanım çok fayda gördüm bu uygulamadan Allah sizden razı olsun. Sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım çok sevindim evet gayet etkilidir. Sevgiyle kalın..

      Sil
    2. alara hanım allah razı olsun sizden ben 180.kondaki celbinizden çok fayda gördüm. Sevgi ve saygılarımla.

      Sil
    3. Merhaba kardeşim çok sevindim, ALLAH kazancınızı daim etsin...Ay, hava ve ateş burcunda olduğunda yakma işlemlerinden daha fazla fayda görebilirsiniz. Eğer su burcundaysa yengeç-akrep gibi fayda göremezsiniz. Niye göremeyiz çünkü su ateşi söndürür :) Sevgilerimle...

      Sil
  8. yani akrep burcundayız şuan pek fayda göremeyiz diyorsunuz öyle mi? bende bu ara satışlarım neden düştü diyordum :) ama genel olarak fayda gördüm Allah razı olsun alara ablacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akrep burcu su gubu olduğu için, tabi ki mars gezegeninin olumsuz etkisi de var. Genelde fayda görmene sevindim canım. Allah çok daha bol satışlar nasip etsin herkeslere inşallah. Aminnn. Sevgilerimle

      Sil
  9. Alara abla senin celbini yaptım ay yayda bu akşam değil mi doğru gün yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım maalesef yanlış. Güneş yayda Ay akrepte. Verimsiz bir gece çünkü ay boşlukta. Onun için artık astroloğa hazırlatacağım açık günleri diyorum zaten. Bugünün enerji yorumuna bakın, 28i açık gün güya :( 28 KASIM ENERJİ YORUMU:

      Bugün ay akrep burcunda ilerlemeye devam edecek ve saat 22:46'ya kadar boşlukta olacak yani başka bir gezegenle açı yapmayacak. Ayın boşlukta olması nedeniyle bugün yeni bir işe başlamak için uygun enerjiler olmayacak. Ay boşluktayken başlanan işleri sonuçlandırmak ve somut sonuçlar elde etmek zor olur. Ayın boşlukta olması işlerde durağanlık, yol almakta zorlanma, bir çeşit tıkanma durumu oluşturur. Bugün elinizdeki işlerinizi tamamlamanız, planlarınıza göz atmanız, eksikliklerinizi tespit etmeniz için uygun bir gün olacak. Ayrıca dinlenmek, eğlenmek, akışa uymak ve meditasyon gibi ruhsal çalışmaları yapmak için de ayın boşlukta olduğu günler uygundur. Bugün, ay akrepte olacağı için içinize dönmek ve ruhsal farkındalıklar kazanmak için enerjiler son derece uygun olacak diyebiliriz.

      Sil
  10. Abla şansa bak kırkyılın başında yapayım dedim o da boşlukta yuvarlanıyor sanırım:))Sana sorupta yapayım en iyisi ben. Her şey için teşekkürler Allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  11. :)Tamam canım. Sen de ALLAHA emanet ol.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Abla merhaba. Ben bu celbi genelde cuma günleri güneş vaktinde yapıyorum. Satışlarımda açılmalar oluyor şükürler olsun. Sebebi bu celp mi bilmiyorum ama ben ona görüyorum :) Jüpiter saatleri genelde uygun olamadığım saatler. Güneş vakti veya venüste yapsam nasıl olur? Ve yarın salı. Salı açık gün görünüyor, yapılmaz dimi yarın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelim Cuma günü biz bayanlar için çok uğurlu bir gündür, venüsle başladığı için, maaşallah bak ne güzel. Güneşte de olur, venüste hiç tecrübe etmedim canım,ama onu da tecrübe edebilirsiniz.Salı günü mars gezegeniyle başlıyor onun etkisinde olduğundan yapılmaz zaten. Rızık kısmet konuları o incecik hilal ayı gördüğümüzde çok daha iyi sonuçlar verir. Bol kazançlar canım. Sevgiler...

      Sil
  13. Çok tatlısınız teşekkür ederim cevaplar için ��

    YanıtlaSil
  14. Rica ederim canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. alara hanim merhaba ben bu dua tertibini baska seyler icinde yapildigini duydum muhabbet veya herhangi bir dilek icin. bu tertibi sizin dediginiz gibi uyguladim ve gercekten uyguladiktan sonra islerimin acildigina sahit oldum ve etkisine gercekten inandim bunu denildigi gibi baska hacetler icinde yapsak olurmu..

    YanıtlaSil
  16. Merhaba canım, her konu da uygulanabilir, fayda görmekte mümkün. Günlük yakmadan da sedece okuyarakta tecrübe edebilirsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler yureginizin guzelligi yolunuza isik olsun

      Sil
    2. Aminnn canım. Hepimizin inşallah...

      Sil
  17. Alara abla selam. Ödemelerimi nasıl yapacağım diye kara kara düşünürken senin bu celbini söyledi bir arkadaşım ondanda sizden de allah bin kere razı olsun ödemelerimi kolayca yapabildiğim gibi ilk defa hafta sonu cebimde para var o kadar mutluyumki anlatacak kelime bulamıyorum çok hayırlı çok iyi kalpli insansınız hepimizin hayatına o sihirli mübarek ellerinizle dokundunuz dualarımdasınız allaha emanet olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim kardeşim, amacımız herkes bolluk bereket ve iyi şartlarda yaşasın. Bu celbi keşfettiğim ve herkese bir faydam olduğu yada olabileceği için mutluyum. Bu arada herkesin kandilini de en sevdiğim konu da kutlamış olayım. Kandilimiz hayırlı ve mübarek olsun... Hayatımızda bolluk bereket sağlık sıhhat huzur mutluluk daim olsun inşallah..Sevgiyle kalın...

      Sil
  18. Hayırlı kandiller benim canım ablam ve burda olan tüm arkadaşlarımızın kandilini mübareklerim rabbim hayırla sağlıkla bereketine kavuştur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Razı olsun Zeynepcim. Aminnn inşallah...İstanbul'da yaşanan olaylar hepimizi derinden üzdü, böyle mübarek bir günde bunu yapanlar insan olamaz diye düşünüyorum. Allah ailelerine sabır versin...Hiç Tv izlemediğim için biraz geç haberim oldu, neşem mutluluğum söndü yine... Bir daha yaşanmaması dileğiyle...Allah herkesin evladına sağlıklı ve mutlu uzun ömürler versin...

      Sil
    2. Herkese tavsiyem 7 ayetel kürsü okumadan kimse dışarı çıkmasın, hayatımız pamuk ipliğine bağlı gibi hissediyorum artık...

      Sil
  19. Şimdi okudum dikkatimi çekti bu uygun gün nedir ne zaman birde dükkanda yapacağım işler için. Sabah gün doğmadan dükkana gelinmez ne zaman yapılır..çok dikkatimi cekti

    YanıtlaSil
  20. Merhaba yorumları okusaydınız keşke bilgilenmiş olurdunuz. Evde yada iş yerinizde yapılabir. Biraz astroloji ile ilgilenmeniz gerekiyor öncelikle 48.konudan gezegen saatlrini öğrenin. Sonra da ay hava ve ateş grubunda olması daha etkili dedik bu konuyu da araştırıp öğrenin ve uygulayın, Yani tüm uygulayan kardeşlerimizin yaptığı gibi..

    YanıtlaSil
  21. Alara ablacim bayanlar özel gunlerinde bu uygulamayi yapabilirler mi? Tesekkur ederim Sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Merhaba canım, evet özel günlerinde de okuyabilirler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Alara Hanım,bu uygulamayı bir defa mı uyguluyoruz yoksa haftada bir vs uygulama periyodu var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşim istediğiniz sıklıkta uygulayabilirsiniz hiç sakıncası yok. Günlük yakmadan 21 defa okuyup dileğimizi dilemek bile neticeye götürebiliyor. Benim için çok değerli bir dua bu. Gariptir ama 1TL vererek seneler önce aldığım bir kitap yıllarca uyguladığımda her konuda olumlu ve güzel sonuçlar getirdi. İş bulmak için bile okunur yeter ki harama uygulanmasın, sonuç çok güzel ve olumlu oluyor...

      Sil
    2. Bir de bu günlük yakma hususunu Karınca duası ile tecrübe ettim. 7 tane günlük alıp her birine 1 defa Karınca duasını okuyup yaktım yine sonucu müsbet ve güzel oldu.. İsteyenler onu da tecrübe edebilir. Bunu da söylemiş olayım.

      Sil
  24. Alara hanım ben bunu dün gece uyguladım inşallah olmuştur.

    YanıtlaSil
  25. Ablacim yanma bitene kadar mudahale etmiyoruz degil mi? Kendi kendine sonecek degil mi?? Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım müdahale yok, kendiliğinden yanıp sönmesi lazım. Sevgiler..

      Sil