15 Şubat 2014 Cumartesi

169-) Mezcelin Bezcelin İsimlerini Okuyanlar Her İşte Başarılı Olurlar..

Bezcelin
Altıncı isim Bezcelin olup bu ismin harfi Vav (%) menzili
Hena'dır. Arapça karşılığı ise:
Yâ vedûdü Yâ Allâhü Yâ kâhiru yâ ehadü yâ vâhidü
ismi şerifleridir. Bu mübarek ismin havassı celilesi:
Dilek ve hacet için: Bu ismi şerifi Perşembe günü güneş
doğmadan önce hiç konuşmadan kırmızı kağıt üzerine yaz. Dilek
ve maksadını Allah Teala hazretlerine arz ettikten sonra kağıdı
denize bırakırsan, Allah c.c. bir hafta içinde isteğini yerine getirir.  بزجل  بزْجَلٍ   (İki değişik kitapta iki farklı yazılım buldum ikisi ile de deneyelim, safran mükekkebi bulamayanlar çini mürekkebi kullanabilirler o da doğal bir mürekkeptir.)
Sihir bozmak için: Bir kova suya fındık büyüklügünde üç adet
tuz parçası koyduktan sonra üzerine 66 defa Mezcelin Bezcelin
isimlerini okur ve sihirli olan kimse bu su ile gusül abdesti alırsa
sihri Allah teala'nın izniyle çözülür.(Bir leğen içinde abdest alınız ve bu suyu ayak basılmayan bir yere, bahçeye yada çiçek saksılarına dökünüz, kesinlikle kanalizayona karışacak bir yere dökmeyiniz)
 İşlerinde basarılı olmak için: Mezcelin Bezcelin ismi şeriflerini
yapacağı bir işten önce okuyan kimse her işinde Allah Teala'nın
izniyle başarılı olur. Bezcelin ismi şerifiyle Zühre  gökyüzüne çıktı..(Usulül Bast)

7 yorum:

  1. Ben sizze yorum atıyorum. Ama burda frofil seçin diyo. Birini seçiyorum sonra url falan istiyo. Geri çıkış yapıp başka bi sekme seçeyim diyorum bu seferde yorumum siliniyo. Yani çıldırdım burda :) Buna bi çözüm bulun lütfen çünkü ben sizin başınızı çokk ağrıtıcam sorularımla :) Siteyi kapatırsınız heralde en sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anonim seçeneğini seçtiğinizde adsız olarak çıkıyorsunuz işte :) Blog çok karışık işin içinden ben bile çıkamıyorum çoğu zaman, pek anlamıyorum ben de zaten. Yanıtlayabildiklerimi yanıtlıyorum zaten. Benzer soruları yanılamıyorum, zaman kaybı oluyor çünkü.

      Sil
  2. Sizde haklısınız sonuçta. Şöyle bi gezdim sitenizde hep sıkıntı dert dinlemişsiniz ne mutlu size hepsn de yardımcı olmuşsunuz. Çok duygulandım okudukça kimileri dert dinlemelten kaçar kimisi de sevinir dertli olanın haline. Siz maşaallah hep üzülmüşsünüz çıkış kapıları sunmuşsunuz imrendim doğrusu. Adım Oya Alara hanım şimdi bi kaç sorum olucak ilk olarak bu Yâ vedûdü Yâ Allâhü Yâ kâhiru yâ ehadü yâ vâhidü" esmasını yazdığım kağıt kırmızı olmak zorunda mı? Bu şekilde kağıda aktarsam olur mu? Arapça bilmiyorum. Mürekkeple ilgili de kafam karıştı. Ve yaşadığım yerde deniz yok. Ama uygulamayı yapsam deniz olan bi şehre 1-2 ay sonra gittiğimde bıraksam suya yine olur mu? İkinci olarakta sorunumu anlatmayım herkesin acısı kendine büyük bu sihir bozmak için mezcelin bezcelin'i yapıcam. Başarılı olmak içinde sınavlarım oluyo geçmek istiyorum. Hem ders çalışırken hemde sınavlardan önce kaç kere okumamı önerirsiniz? Ve neye dikkat etmeliyim bunu yaparken? Biraz fazla soru sordum ama meraktan.. Anlayışlı bi insan olduğunuzu da hissettim. Yoksa kafama göre yapar geçerim kimseye de bu kadar soru sormam. İyi günler. Şimdiden çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle sitelere derdi olan kardeşlerimiz giriyor tabiiki genellikkle. Elimden gelen yardımı yapmaya çalışıyorum. Yazacağınız yer sadece arapça olan yazı.Çini mürekkebi de doğaldır onunla da yazabilirsiniz. Kırmızı kağıt olması gerekiyormuş, kırtasiyelerde vardır mutlaka. Denizle ilgili bir yere giderken yapmanız daha mantıklı. Zihin açıklığı için Allah'ın isimlerinden Ya Alim esmasını her gün müşteri saatinde 150 defa okursanız çok fayda görürsünüz. Sayı adedi verilmemiş ama 100 defa çekebilirsiniz diye düşünüyorum. Gündüz saatlerinde okuyun derim. Gece okuyacaksanız 7 ayetel kürsü okuyup üfleyin önce üzerinize, cinleri filan musallat etmesin diye. Gündüz okumak daha mantıklı bence.. Sevgierimle...

      Sil
    2. bezcelin, mezcelini 100 defa okuyun demek istedim.

      Sil
  3. Çokk teşekkür ederim. Peki tam saatinde yapamadım diyelim. Derslerim falan oluyo. Yine de üstüme 7 ayetel kürsi okuyup üflesem o niyetle çeksem. Ben bu bezcelin mezcelini de müşteri saatinde çekiyim dedim de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam olabilir bir deneyin iyi gelip gelmediğini kısa sürede anlarsınız zaten.

      Sil