2 Şubat 2014 Pazar

96-) Kendinizi Sevin Ve Bağışlayın Daima Pozitif Düşünün, Düşündüğümüz Şeyleri Mıknatıs Gibi Hayatımıza Çekeriz, Lütfen Bunu Unutmayın..

Yaşadığım ve yaptığım her şeyi seviyorum.

Tüm yaşadıklarımı yaşanması gerektiği için yaşadım.

Yaşadığım ve yaptığım her şey için kendimi onaylıyorum.

Beni bir başkasının onaylaması gerekmiyor.

Ben kendimi onaylıyorum.

Ben kendimi seviyor, beğeniyor ve onaylıyorum.

Yaşadığım her şey benim kendi seçimim.

Verdiğim her karar benim kendi seçimim.

Ben tüm kararlarımı ve yaşadığım her şeyi onaylıyorum.

Ben kendimi onaylıyorum.

Ben kendimi affediyorum.

Ben kendimi tümüyle seviyor ve takdir ediyorum.

Hayatı seviyorum.

Yaşamayı seviyorum. (Bu olumlamaları her gün tekrarlamamız çok önemli, unutmayalım bizden bir tane daha yok ve çok değerliyiz, her şeyin en güzelini hakediyoruz ..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder