16 Mart 2014 Pazar

221-) Sevgi, Muhabbet, Mutluluk İçin Ayet

Aşağıdaki ayeti kerime aşk için günde 1000 defa okunmaya devam edilirse kısa zamanda niyet edilen kimseler arasında sevgi, muhabbet, mutluluk meydana gelir.. Salı günü haricinde her gün müşteri( Jüpiter) gezegeninin saatinde okunabilir. Salı günü Merih(Mars) gezegeniyle başladığı için o günü hep es geçerim ben. Düşmanlara filan okuma yapmak tesirli olur ancak. Marsla başlayan günlerde ve gecelerde okuma yapmak risklidir. Ayeti Kerime ; '' Ve elgaytü aleyke mehabbeten minni ve tüsnea ala ayni.''

14 yorum:

  1. Alara selam. Sevdiğim insanın bana muhabbeti daha fazla olsun diye bu gece müşteri saatinde bin kere okusam olur mu?

    YanıtlaSil
  2. Selam kardeşim, bu gece 5.saat müşteri, burada verdiğim otomatik siteden saatine bak oku. Çok etkilidir bu ayet sevgi muhabbet konusunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam bakıp okuyacağım, çok teşekkür ederim ablacım.

      Sil
    2. Bir şey değil kardeşim. Sevgilerimle...

      Sil
  3. Selam kardesim bana gezegenlerin her iki isminide yazarmisin ben bulamadim buldugumuda anlamadim

    YanıtlaSil
  4. Selam kardeşim. Ya Hadi esmasının sırlarından Bayanlara özel konusunda bir kardeşimiz sormuş yanıtladım oraya bakarsanız sevinirim..

    YanıtlaSil
  5. Selamun aleykum salı günü hiçbir duayı veya ayeti okumamamizmı lazım bu konuda bana yardımcı olurmusun şimdiden teşekkür ederim allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam kardeşim. Ben salı günleri okumuyorum. Sadece genel anlamda peygamberimize salavat getiriyorum o kadar. Ben okunmasından yana değilim.

      Sil
  6. Selamun aleykum kardeşim benim sormak istediğim sevdiğim kisiyle barışmak icin ya camiyi Vedud esmasini günlük çekerken baska muhabbet duaları okuyabilirmiyiz mesela yukarida vermiş oldugunuz duayi yoksa sadece bir tanesini mi okumaliyim cevabınız icin şimdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  7. Aleyküm selam kardeşim. Tabiiki okuyabilirsiniz hiç bir mahsuru yok, daha tesirli bile olur. Yukarıdaki ayet gayet zararsız bir ayettir..

    YanıtlaSil
  8. alara hanım ii akşamlar gezegen saatlerini inceledim saat yazıyo bide start bide uç hangisi ni uygulucagız yardımcı olursanız sevinirim kafam çok karıştı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi akşamlar kardeşim. Beyaz tablo gündüz saatlerini veriyor siyah tablo akşam saatlerini veriyor. Siz hangi şehirde oturuyorsunuz bana söyleyin örnek vererek açıklayayım daha iyi olur.Bir de mesajınızı 48.konunun altına yazıp gönderirseniz daha iyi olur. Diğer kardeşlerimizde faydalanabilir böylece.

      Sil
  9. ablacim bu ayeti gunde 100 kere okusak baska okumalarda yapiyorum zamam yetmiyor olur mu acaba

    YanıtlaSil
  10. Merhaba canım. Zamanın ve gücünüzün yettiği kadar okuyabilirsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil